۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 5532
کد خبر: 85478803
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

طرح سپاس در قزوین آغاز شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبر: 85478803
طرح سپاس در قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین از آغاز طرح سپاس و دیدار با خانواده شهدا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شکوهی روز پنجشنبه در جلسه طرح سپاس که در سالن جلسات اداره‌ کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: طرح سپاس از طرح‌های ملی است و کارکنان بنیاد باید در اجرای این طرح همت کنند تا به نحو مطلوبی عملیاتی شود.

وی افزود: براساس برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با ۹ هزار و ۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس در سال جاری انجام می‌شود.

شکوهی با بیان اینکه طرح یاد شده با هدف احوالپرسی، تجلیل از ایثارگری‌ خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تکریم از مقام والای جامعه هدف و بررسی مشکلات و خدمات‌دهی به این قشر معظم جامعه انجام می‌شود، بر اهمیت اجرای این طرح تاکید کرد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین ادامه داد: در این طرح، مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید مشارکت داشته باشند تا بتوانند ضمن درس‌گیری از سیره و منش خانواه های شهدا و ایثار، در تجلیل از مقام والای این عزیزان کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۰ درصد دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به همت کارکنان بنیاد شهید انجام شده است، از زحمات آنان قدردانی کرد و گفت: امسال باید روند انجام این دیدارها ادامه‌دار و مستدام باشد.

این مقام مسوول بیان کرد: طبق برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیدار با ۹ هزار و ۵۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر در قالب طرح سپاس طی سال جاری انجام می‌شود که انجام این مهم با مشارکت کارکنان بنیاد و مسوولان دستگاه‌های اجرایی میسر است.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین افزود: نحوه اجرای طرح سپاس باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از همه جامعه ایثارگران استان دیدار به عمل آید.

شکوهی همچنین مطالبی در خصوص اولویت‌بندی در انجام دیدار با والدین معظم شهدا و خانواده‌های ساکن در مناطق دور افتاده و توجه ویژه کارکنان در اجرای این دیدارها طی نیمه نخست سال جاری اظهار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha