۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۰
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85401832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دقیقی: نتیجه بازی با مس رفسنجان عادلانه بود

۹ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۰
کد خبر: 85401832
دقیقی: نتیجه بازی با مس رفسنجان عادلانه بود

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: بازی با مس رفسنجان به لحاظ موقعیت‌ها و تاکتیک بازیکنان هر ۲ تیم با نتیجه عادلانه همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید دقیقی عصر چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی با تیم مس رفسنجان اظهار کرد: بازی ما با مس رفسنجان ۲ بخش داشت، نیمه اول تیم ما شرایط بهتری نسبت به حریف خود داشت و هجومی بودیم و موقعیت هایی را هم خلق کردیم و در این شرایط موفق به حفظ دروازه خود نیز شدیم اما نیمه دوم باد علیه تیم ما بود.

وی اضافه کرد: به طور کلی کیفیت بازی در این هوای سرد و وزش باد پایین آمده بود و خیلی هم مباحث تاکتیکی مطرح نبود، هرچند که در نیمه اول این بازی می‌توانستیم یک گل هم بزنیم.

دقیقی به بازی با تیم سپاهان اشاره کرد و گفت: سپاهان تیم بزرگی است و بالاخره باید تلاش خودمان را بکنیم و تمام تمرکز ما ریکاوری است تا بتوانیم یک بازی با کیفیت را ارایه دهیم.

سرمربی شمس آذر ادامه داد: دلم نمی‌خواهد به گذشته برگردم اما با توجه به بضاعتی که داریم، شمس آذر نتایج بدی تاکنون نداشته است و البته تیم مستحق چهار امتیاز بیشتر هم بوده است.

دقیقی خاطرنشان کرد: هر چند با تیم نیم فصل نخست این رقابت ها فاصله داریم اما فضا را طوری فراهم کرده ایم برای استعدادهای جوان تر تیم و در عین حال نیز به دنبال این هستیم تا کیفیت بازی هایمان را افزایش داده و نشان دهیم که تیمی با لیاقت هستیم.

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال، بعدازظهر چهارشنبه تیم های شمس آذر قزوین و مس رفسنجان در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان نیز هر ۲ تیم با نتیجه صفر بر صفر به تساوی رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha