رئیس جمهور جمعه با اهالی غرب مازندران در نوشهر دیدار می‌کند

نوشهر - ایرنا - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: رئیس جمهور دولت مردمی سیزدهم، روز جمعه هفته جاری در دومین روز سفر استانی خود با اهالی غرب مازندران در نوشهر دیدار مردمی دارد.

قاسم عزیززاده گرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دیدار مردمی رئیس جمهور صبح جمعه در نوشهر با حضور شهروندان و مسئولان شهرستان‌های غرب مازندران انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور همچنین در روز اول سفر استانی دور دوم به دیار علویان ساعت ۱۰ صبح با مردم مناطق مرکزی مازندران در مصلای امام خمینی ساری دیدار خواهد داشت.

عزیززاده گرجی به توجه دولت سیزدهم به روستاها و اقتصاد آن در دور دوم سفرهای استانی اشاره و اضافه کرد: در همین پیوند قرار شد رئیس جمهور و هیات همراه از یک روستای این استان که الگوی پیشرفت و نمونه کشوری هم شناخته شد، دیدن کنند و در این روستا با فعالان اقتصادی مازندران نشست برگزار کنند.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: راهبرد دیگر دولت سیزدهم احیای واحدهای تولیدی راکد است که در دور دوم سفر نیز جشن احیای این واحدها را با حضور رئیس جمهور در استان خواهیم داشت.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاهی با این موضوع در حاشیه جشن احیای واحدهای تولیدی راکد اشاره کرد.

عزیززاده گرجی تصریح کرد: در دور اول سفر استانی دولت به مازندران در بخش عمرانی ۱۷ هزار میلیارد تومان مصوبه داشتیم که تاکنون ۷۱ درصد آن تخصیص یافته و محقق شده است و در بخش تسهیلات برای مجموعه و واحدهای تولیدی و اقتصادی استان هم یک‌هزار میلیارد تومان اختصاص یافت.

رئیس جمهور روز جمعه با اهالی غرب مازندران در نوشهر دیدار می کند

وی اظهارامیدواری کرد در دور دوم سفر هم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان اعتبار اختصاص یابد تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت - همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت برای دومین بار در قالب سفر استانی مهمان مازندرانی‌ها است.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، سد گلورد، طرح تکمیل آبرسانی به شهر ساری، بوستان جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های هفدهمین سفر رئیس‌ دولت سیزدهم در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha