۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85412173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی آلومینیوم اراک: قرار بود ببازیم و باختیم

۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۷
کد خبر: 85412173
سرمربی آلومینیوم اراک: قرار بود ببازیم و باختیم

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قرار بود که بازی مقابل شمس آذر را ببازیم که در نهایت و با توجه به عوامل بیرونی، باختیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی حسینی عصر جمعه و در کنفرانس خبری پس از بازی با تیم فوتبال شمس آذر قزوین، اظهار کرد: چیزی که قرار بود و من آن را متوجه شدم، باخت ما در این دیدار بود که در نهایت نیز باختیم.

وی اضافه کرد: در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم، چون خلق موقعیت‌های زیادی در نیمه اول ایجاد شد، البته تیم حریف نیز در نیمه اول موقعیت هایی نیز داشت و لازم است که این برد را به تیم شمس آذر تبریک بگویم.

حسینی با بیان اینکه تیم ما ۱۷ روز از رقابت های لیگ برتر با توجه به تعویق دیدار هفته گذشته ما با تیم هوادار، از این بازی ها دور بود، تصریح کرد: همه عوامل دست به دست هم داد تا تیم ما در برابر شمس آذر قزوین شکست بخورد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: در دیدار امروز داور بازی یک پنالتی درست برای تیم میزبان گرفت اما از پنالتی درست برای تیم ما چشم پوشی کرد که الان نیز صحبت کردن در مورد آن هم فایده ای ندارد.

حسینی خاطرنشان کرد: متاسفانه یک بدعتی در فوتبال ما پایه ریزی شده که یک داور بازنشسته را کنار تیم قرار می‌دهند، ما هرکجا بازی می کنیم یک داور بازنشسته را در کنار تیم حریف می‌بینیم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور دقایقی پیش موفق شد در خانه تیم آلومینیوم اراک را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha