۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85411374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن نیکوکاری در میادین شهرهای کردستان آغاز شد

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبر: 85411374
جشن نیکوکاری در میادین شهرهای کردستان آغاز شد

سنندج-ایرنا- در آستانه فرا رسیدن سال نو و همزمان با سراسرکشور، جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میادین اصلی شهرهای استان کردستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان روز پنجشنبه در حاشیه برپایی این جشن در سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن نیکوکاری هر ساله در آستانه سال نو با همکاری استانداری، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج و سپاه با هدف ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و بهره گیری از ظرفیت عظیم نیکوکاران برگزار می شود.

رضا طوسی با بیان اینکه امسال نیز این جشن در سه مرحله برگزار می‌شود، افزود: امروز ۱۷ اسفند مرحله نخست این جشن با برپایی پایگاه در کلیه میادین اصلی شهرها و فردا ۱۸ اسفند در کلیه مصلی‌های نمازجمعه سراسر استان و همچنین ۲۰ اسفند در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری و اعتماد مردم نوع دوست استان کردستان، ادامه داد: سال گذشته در جشن نیکوکاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال از طریق این نهاد و مراکز نیکوکاری جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

طوسی یادآور شد: همچنین خیرین می‌توانند از طریق واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ و یا شماره گیری کد #۰۸۷*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

وی افزود: کمک‌های جمع آوری شده قبل از سال جدید در بین نیازمندان و مددجویان توزیع خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha