۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85477130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: ماموریت‌های پلیس پیوست رسانه‌ای داشته باشد

سنندج- ایرنا- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس، مطابق با ماموریت‌های در دست اقدام، باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد که باعث موفقیت در انجام وظایف محوله و تنویر افکار عمومی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز سه شنبه در کمیسیون عملیات انتظامی کردستان در سنندج اظهار کرد: اقتدار، توانمندی و تلاش پلیس برای حفظ امنیت جامعه، با اقدامات اثرگذار رسانه ای همراه باشد.

وی با بیان اینکه انسجام بسیار خوبی در استان کردستان بین نیروی انتظامی و ادارات و سازمان ها وجود دارد، افزود: روح حاکم بر امنیت محله محور، تعامل با مردم است که در کردستان به خوبی مدیریت می شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، اقدامات پلیس کردستان را در ماموریت ها موفقیت آمیز توصیف و اضافه کرد: رئیس کلانتری ها و پاسگاه ها امنیت بر پایه محله محور بودن را در انجام ماموریت ها با جدیت در دستور کار قرار دهند و از این ظرفیت به نحو شایسته بهره گیری کنند.

سردار رضایی با تاکید بر آموزش در کلانتری و پاسگاه ها، گفت: موضوع آموزش از موضوعات مهم در مأموریت های پلیس است که در این راستا سه آموزش دانستنی های نظامی و دفاعی، دانستنی های حقوقی و قضایی و دانستنی های تعاملی و ارتباطی از مهمترین آن است.

وی بر لزوم داشتن اشراف اطلاعاتی در مأموریت ها اشاره کرد و گفت: پلیس این مهم را در انجام ماموریت ها با هدف ایجاد امنیت و آرامش مردم با جدیت در دستور کار قرار دهد.

سردار رضایی ادامه داد: رانندگی با خودرو بدون پلاک و پلاک مخدوش خط قرمز پلیس است و با خاطیان برابر قانون قاطعانه رفتار خواهد شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور: ماموریت‌های پلیس پیوست رسانه‌ای داشته باشد

مردم کردستان مدیون تلاش پلیس هستند

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی با اشاره به اینکه امنیت در استان کردستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، گفت: مردم وفادار کردستان مدیون زحمات پلیس هستند.

ماموستا فایق رستمی افزود: کردستان به واسطه زحمات شبانه روزی مجموعه نیروهای انتظامی و امنیتی در اوج امنیت قرار دارد.

وی اضافه کرد: در طول سال از نزدیک شاهد از خودگذشتگی پلیس از نوار مرز تا داخل شهرها هستیم که با جان و دل به مردم خدمت می کنند و این خود مایه افتخار است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود سردار آزادی در استان، گفت: مردم داری و محبت فرمانده محبوب و دلسوز انتظامی کردستان خود گواه خدمت رسانی پلیس استان است.

ماموستا رستمی به درایت و حکمت پلیس استان اشاره کرد و گفت: شاهد اخلاق مداری، فداکاری و ایثار پلیس کردستان در ماموریت گوناگون در طول سال و همواره مدیون این زحمات هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha