۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85488706
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلامت ۲۶ هزار نوآموز کردستانی سنجش شد

۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۱
کد خبر: 85488706
سلامت ۲۶ هزار نوآموز کردستانی سنجش شد

سنندج- ایرنا- رئییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: از آغاز اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی (۲۳ آبان ۱۴۰۲) تاکنون ۲۶ هزار و ۸۲۸ نوآموز بدو ورود به دبستان ارزیابی و ۲۷ هزار و ۳۰۷ نفر نوبت گیری کرده اند.

طالب محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به‌ هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص پیدا کرد.

وی افزود: اجرای فرآیند سنجش تا ۲۰ خردادماه جاری تمدید شد و نوآموزان برای ورود به پایه اول ابتدایی و دریافت کُتب درسی، باید در این برنامه شرکت کنند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش فرزندان بدو ورود به دبستان خود اقدام نکرده اند خواست این فرآیند را هر چه زودتر طی کنند.

وی یادآور شد: متولدین قبل از مهر ۱۳۹۶ تا اول مهر ۱۳۹۷ که در سال ۱۴۰۳ می توانند وارد پایه اول دبستان می‌شوند الزاماً باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول را نخواهند داشت.

وی شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان و تهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی ها و نقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی کلیه کودکان ورود به مدرسه به منظور مداخلات به هنگام آموزشی و توان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب و جایدهی درست آنان را از اهدای اجرای این برنامه اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha