۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۵۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85476205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فاز دوم طرح ساماندهی مرز باشماق با سرعت پیگیری شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان در بازدید از مرز باشماق مریوان، بر لزوم تسریع در اجرای فاز دوم طرح ساماندهی این پایانه و همکاری دستگاه‌های ذیربط تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، هادی روشن روز سه شنبه ضمن بازدید میدانی از مرز باشماق مریوان و بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح جامع ساماندهی پایانه، در جریان نحوه فعالیت خودروهای ترانزیت و همچنین مشکلات آنان قرار گرفت.

در این بازدید با توجه به انجام مقدمات اجرای فاز دوم طرح ساماندهی باشماق بر ضرورت تسریع در اجرای طرح، تعامل و همکاری هرچه بیشتر دستگاه های ذیربط تاکید و تصمیم گیری لازم اتخاذ شد.

مدیرکل امنیتی و انتطامی استانداری کردستان بر لزوم تعامل و همکاری با کشور عراق تاکید کرد و افزود: مدیران پایانه باشماق برابر مقررات و قوانین، نهایت همکاری و تعامل را با مسئولین پایانه کشور عراق داشته باشند تا ضمن برقراری امنیت پایدار در مرز، افزایش میزان مبادلات، رفاه حال زائرین اربعین و همچنین زیرساخت های لازم برای ایجاد نظم و انضباط در مبادلات مرزی فراهم شود.

روشن به مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: کردستان برای سومین سال متوالی است که میزبان زائرین اربعین حسینی از مرز باشماق خواهد بود؛ در همین راستا جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی از محل تردد زائرین انجام و تمهیدات لازم اتخاذ شده و این موضوع همچنان در دستور کار مسئولان استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha