۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84668232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن نیکوکاری با شعار"عیدی برای همه" در کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- در آستانه فرا رسیدن سال نو و در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت، همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری با شعار"عیدی برای همه" در استان کردستان آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشن نیکوکاری یکی از برنامه‌های این نهاد است که اسفند هر سال و در آستانه سال جدید در سطح کشور برگزار می شود و امسال نیز این جشن با شعار عیدی برای همه از امروز در استان نیز آغاز شده است.

رضا طوسی افزود: جشن نیکوکاری هرسال از برپایی پایگاه در مدارس آغاز می شد اما امسال با توجه به شرایط استان در زمینه کرونا و تعطیلی مدارس، این جشن از مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد آغاز شده و روز پنجشنبه ۱۲ اسفند نیز در میادین شهرها و جمعه نیز در مصلاهای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های تجمعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در هر شهرستان فقط یک پایگاه دایر خواهد شد اما ۱۳۵ مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اظهار داشت: همچنین مردم خیر و نیکوکار استان می توانند به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکشن‌های تلفن همراه و یا از طریق شماره گیری  #۱*۸۸۷۷*  و انتخاب استان، کمک‌های خود را واریز کنند.

وی اضافه کرد: مردم همچنین می توانند کمک‌های خداپسندانه خود را از طریق شماره حساب بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان واریز کنند.

طوسی ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همراهی مردم نوع دوست استان کردستان در جشن نیکوکاری امسال و در آستانه سال نو، شادی مهمان خانه های نیازمندان شود.

در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ بیمار صعب العلاج، ۲۰ هزار دانش آموز نیازمند، ۳۴ هزار زن سرپرست خانوار، هشت هزار و ۷۰۰ کودک یتیم و نیازمند و ۵۲ هزار سالمند زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha