۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85411044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انقلاب اسلامی یک اثر فاخر هنری در تاریخ است

سنندج-ایرنا-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران یک اثر فاخر هنری در تاریخ به شمار می رود و ضمیمه شدن حوزه هنری و انقلاب اسلامی گواه روشنی بر این ادعا است.  

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول حوزه هنری کردستان، اظهار کرد: خود انقلاب اسلامی و شکل‌دهی آن یک کار هنرمندانه و خارق العاده بود و این اثرهنری به مجاهدت و هنرنمایی بزرگ مردان و شیرزنان این سرزمین حاصل شده و از مولود مبارک آن هم اقدامات بزرگی شکل گرفته که امروز نشانه‌هایی از آن را در کره زمین می‌بینیم.

وی افزود: دنیای استکبار و استعمار می‌خواست این نظام و انقلاب را در مدت ۶ ماه ساقط کند اما بیش ازچهار دهه گذشته است وامروز انقلاب ایران بالغ‌تر، پویاتر و الهام‌بخش‌تر از همیشه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه امروز رسالت بزرگ تمدن‌سازی بر دوش همه ما است همان چیزی‌که مطالبه رهبری ازمردم است، گفت:
امروز مفتخریم که رهبر معظم انقلاب به کردستان عنوان فرهنگی دادند و بی شک این عنوان برازنده این استان است وهنر در رگ و ریشه مردمان این سرزمین است.

وی یادآور شد: دراستان کردستان بزرگ مردان و مفاخر زیادی داریم که شاید هنوز آنگونه که باید شناسانده نشده‌اند و بی‌شک، یک وجه از جهاد تبیین مورد تاکید رهبری در معرفی مفاخرهای این دیار است و امیدواریم بتوانیم در قالب هنر به معرفی این مفاخر بپردازیم.

در ادامه این مراسم از خدمات ۱۱ سال و ۷ ماهه «امین مرادی» رییس سابق حوزه هنری کردستان تقدیر و اسعد فرهادی به عنوان مسئول جدید این نهاد فرهنگی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha