امام جمعه اهواز: حضور در انتخابات توسعه خوزستان را فراهم می‌کند

اهواز – ایرنا - امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای کرسی مجلس شورای اسلامی در پیشرفت استان نقش مهمی دارد و بستر توسعه استان را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد روز جمعه با حضور در مسجد جوادالائمه شهر اهواز شرکت در انتخابات را تکلیف به یک عمل شرعی عنوان کرد و نظام جمهوری اسلامی را حاصل خون شهدا دانست.

وی افزود: مردم کشور همانطور که در هشت سال دفاع مقدس و در خط مقدم، دشمن را ناامید کردند در انتخابات نیز با حضور پر شور خود همین کار را بادشمن می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر شرکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: در مرحله نخست شرکت در انتخابات و سپس توصیه به دیگران و انتخابات فرد اصلح مطابق شاخص‌های رهبر معظم انقلاب جایگاه مهمی در پیشرفت استان دارد.

وی از مردم خواست در این برهه زمانی گله‌مندی‌ها را کنار گذاشته و با نگاه منافع ملی به انتخابات نگاه کنند چراکه نبود انتخابات هرج و مرج و دیکتاتوری را به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و والمسلمین موسوی‌فرد در پایان از مردم خواست در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور یابند.

به گزارش ایرنا فرآیند رای گیری در سه هزار ۵۳۳ شعبه استان از ساعت هشت صبح شروع شده است، اسامی و کد نامزدها به تفکیک هر یک از ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در شعب اخذ رای نصب شده است. بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ١٧٠ هزار نفر رای اولی است.

از مجموع سه هزار و ۵٣٣ شعبه اخذ رای در استان، ٩٠٠ شعبه سیار برای رای گیری در مناطق عشایری و سخت گذر استان آماده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha