۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85403437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رییس ستاد انتخابات خوزستان: همه شعب اخذ رای استان فعال هستند

اهواز - ایرنا - رییس ستاد انتخابات خوزستان با بیان اینکه از ابتدای صبح امروز همه شعب اخذ رای در استان برخط شدند گفت: سه هزار و ۵۳۳ شعبه در ۱۴ حوزه انتخابیه و در ۷۱ حوزه اصلی و فرعی فعال هستند.

به گزارش ایرنا عبداله افرازه‌ شهاوند روز جمعه در ستاد انتخابات استان خوزستان به رسانه‌ها اعلام کرد: فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان از اردیبهشت ماه جاری به صورت روان و منظم آغاز به کار کرد.

وی افزود: در حوزه اجرای انتخابات، تمهیدات به صورت کامل فراهم شد تا زمینه برگزاری انتخابات بی‌نقص و کامل ایجاد شود.

رییس ستاد انتخابات خوزستان توضیح داد: حدود ۱۰۰ هزار نفر در حوزه ستادی، اجرایی، ناظر، امنیت و بازرسی برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای انتخاباتی خوبی بر شعب حاکم است تصریح کرد: مردم از ساعات اولیه در شعب حضور یافته‌اند و در برخی شهرستان‌ها صف‌های طولانی شکل گرفته است و به امید خدا امروز شاهد انتخابات باشکوه با مشارکت بالا خواهیم بود.

به گزارش ایرنا فرآیند رای گیری در سه هزار ۵۳۳ شعبه استان از ساعت هشت صبح شروع شده است، اسامی و کد نامزدها به تفکیک هر یک از ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در شعب اخذ رای نصب شده است. بیش از سه میلیون و ٨٠٠ هزار خوزستانی واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ١٧٠ هزار نفر رای اولی است.

از مجموع سه هزار و ۵٣٣ شعبه اخذ رای در استان، ٩٠٠ شعبه سیار برای رای گیری در مناطق عشایری و سخت گذر استان آماده شده است.

زمان رای گیری تا ساعت ۱۸ امروز تعیین شده است اما درصورت نیاز افزایش خواهد یافت.

خوزستان دارای ١٨ کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی در مجلس خبرگان رهبری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha