۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85403875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه آبادان: انتخابات فرصتی برای رقم زدن سرنوشت ملت است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان انتخابات را فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: انتخابات فرصتی است که مردم سرنوشت خود و ملت را در آن رقم زنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان در مصلی این شهر اظهار کرد: شرکت در انتخابات تنها به معنی انتخاب یک نماینده نیست بلکه مشارکت در آن به معنای تجدید بیعت با شهدا و نه گفتن به تبلیغات دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمن با تبلیغات گسترده به دنبال حضور نیافتن مردم در پای صندوق‌های رای است و نوکران آنها و معاندان نظام و انقلاب نیز به دنبال این موضوع هستند.

خطیب جمعه آبادان گفت: مردم در شهرهایی مانند آبادان که سه نماینده دارند باید به سه نفر رای دهند و افراد اصلح را راهی مجلس کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی بیان کرد: ارزش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای بسیار بالاست و آنها در کنار حق هستند و قطعا حضور آنها بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.

وی مشارکت در انتخابات را عمل به وظیفه شرعی دانست و ادامه داد: دعوت و تبلیغ مردم برای مشارکت در انتخابات مهم است و همه در این خصوص وظیفه دارند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری، خواستار کمک و رسیدگی مومنان به محرومان در آستانه سال جدید شد و اظهار کرد: همواره معیشت محرومان از دغدغه های ائمه اطهار (ع) بوده و همین روش در نهضت امام خمینی (ره) مشهود است.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید قشرهای نیازمند به پوشاک و امکانات نیاز دارند و خیران باید دست این قشر را بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha