۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۵
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85400169
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم| برگزاری آئین جشن تکلیف ۷۵۰ دانش آموز دلفانی 

خرم آباد - ایرنا - بمناسبت اعیاد شعبانیه آئین جشن تکلیف ۷۵۰ دانش آموز شهرستان دلفان در مصلی نماز جمعه نورآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، امام جمعه دلفان روز سه شنبه در این آئین گفت: نعمت جشن تکلیف بزرگترین نعمتی است که پس از خلقت به شما دانش آموزان عنایت کرده است.

حجت‌الاسلام محمد یوسف خانی افزود: از امروز وظایف و مسئولیت هایی بر دوش شما دختران است که باید آنان را بخوبی بشناسید و با کیفیت احساس خوب و شکرگذاری انجام دهید.

وی افزود: جشن تکلیف مرحله ای برای شخصیت دادن و استقلال در این فصل زندگی است.

امام جمعه دلفان با بیان اینکه جشن تکلیف یادآور خاطرات خوش و شیرین زندگی اجتماعی است، بیان کرد: دوران زندگی آینده فرزندان مصادف با حوادث بی شمار خواهد بود، لذا اگر بنیه فکری و معنوی قوی داشته باشند، در برخورد با حوادث سربلند بیرون خواهند آمد.

به گزارش ایرنا، در این آئین دانش آموزان شرکت کننده با مولودی خوانی ، سرودهای دسته جمعی رسیدن به سن تکلیف خود را جشن و در پایان اولین نماز جماعت خود را به امامت حجت‌الاسلام خانی امام جمعه دلفان اقامه کردند .
حضور باشکوه مادران دانش آموزان و ثبت خاطره جشن تکلیف فرزندان خود با دوربین های عکاسی و تلفن همراه از حاشیه های این مراسم بود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha