۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85398194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری همایش رأی اولی ها در دلفان + فیلم

۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
کد خبر: 85398194
برگزاری همایش رأی اولی ها در دلفان + فیلم

خرم آباد - ایرنا - همایش رأی اولی ها در شهرستان دلفان برگزار و دانش آموزان رأی اولی رسیدن به سن تکلیف سیاسی خود را جشن گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش دلفان روز دوشنبه در حاشیه این همایش به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با هدف بیان اهمیت حضور در انتخابات ، تبیین ، روشنگری و آگاه سازی دانش آموزان رأی اولی این شهرستان برگزار شده است.

«علی احمدی» افزود: تعدادی از دانش آموزان در این همایش به نمایندگی از شرکت کنندگان به بیان سئوالات خود در زمینه حضور در انتخابات پرداخته که کارشناسان به موارد مطرح شده آنان پاسخ دادند.

وی با بیان اهمیت انتخابات و مشارکت مردم به ویژه دانش آموزان در سرنوشت جامعه تاکید کرد: برای دانش آموزانی که نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند، شور و هیجان ایجاد و رأی اولی احساس خواهد کرد در سرنوشت کشور نقش آفرین است.

مدیر آموزش و پرورش دلفان با بیان اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است، بیان کرد: آموزش و پرورش دلفان بر اساس چهار راهبرد ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری ، امنیت ، سلامت و رقابت سالم تمام تلاش خود را جهت مشارکت فرهنگیان و دانش آموزان بکار گرفته تا دریک انتخابات پرشور شرکت کنند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش ستاد انتخاباتی هیچ داوطلبی نخواهد بود و تمام هدف ما تعلیم و تربیت و زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

سه هزار و ۵۰۰ رأی اولی در شهرستان دلفان لرستان وجود دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha