۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85399771
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

ساخت دهکده تندرستی کرمان آغاز شد

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85399771
ساخت دهکده تندرستی کرمان آغاز شد

کرمان - ایرنا - عملیات ساخت مجموعه دهکده تندرستی کرمان با هدف جمع‌آوری، درمان و آموزش معتادان متجاهر امروز (سه‌شنبه) با حضور استاندار کرمان در بزرگراه امام رضا (ع) جنب کمپ ماده ۱۶ آغاز شد.

به گزارش ایرنا، استاندار کرمان در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت دهکده تندرستی، هدف از راه‌اندازی مجموعه دهکده تندستی را جمع‌آوری معتادان متجاهر عنوان کرد و افزود: این مرکز صرفا برای نگهداری افراد گرفتار اعتیاد احداث نمی شود بلکه درمان جسمی و روحی افراد آسیب دیده این بخش را در دستور کار دارد.

محمدمهدی فداکار ادامه داد: آموزش و توانمندسازی افراد گرفتار اعتیاد با کمک سازمان فنی و حرفه‌ای، پیگیری می‌شود تا افراد پس از درمان به زندگی عادی برگردند و توان اداره زندگی خود را داشته باشند.

وی گفت: ساخت سازه سوله‌های دهکده تندرستی توسط شرکت‌های گل‌گهر، مس و فولاد ماهان آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود نصب آنها در اردیبهشت‌ماه سال آینده انجام شود.

کوروش احمدیوسفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز گفت: دهکده تندرستی با همکاری شرکت‌های گل‌گهر، مس و فولاد ماهان احداث می‌شود و شامل بخش‌های متعددی از جمله درمانگاه، کلینیک اجتماعی، مجموعه ورزشی، سالن اشتغال و کلاس‌های مورد نیاز، بازارچه، خوابگاه، سالن چند منظوره، آشپرخانه، نانوایی و غیره است.

دهکده تندرستی کرمان با هدف جمع‌آوری، درمان و آموزش معتادان متجاهر احداث می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha