۳ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85395541
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

میدان انقلاب اصفهان میزبان گپ و گفت های انتخاباتی + فیلم

اصفهان_ایرنا_ این شب ها میدان انقلاب اصفهان میزبان مردم است تا با هر دیدگاهی در تریبون آزاد انتخاباتی، نظرات خود را شفاف بگویند و به گفتگو بپردازند.

به گزارش ایرنا، با داغ شدن تنور انتخابات و آغاز شمارش معکوس برای روز رای گیری حال و هوای شهر اصفهان این روزها بیشتر رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.
تبلیغات شهری و تصاویر و اسامی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شور انتخاباتی را بیشتر از قبل کرده است.
از سوی دیگر گپ و گفت‌های طرفداران کاندیداها در فضای مجازی نیز شکل رقابتی به خود گرفته به نحوی که گفتمان قالب در فضای مجازی، تبلیغات احزاب و لیست‌ها، مناظره‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های کاندیداها است.
البته همین گفتگو ها از فضای مجازی به فضای واقعی و حضوری در میدان انقلاب اصفهان کشیده شده و این روزها تریبون آزادی برای بیان دیدگاه‌های مختلف فراهم شده است.
تا کنون چهار تریبون آزاد با موضوع انتخابات و تمرکز بر محوریت مشارکت کردن یا نکردن مردم در انتخابات برگزار شده است.

در هفته پیش رو و ایام انتخابات هر شب میدان انقلاب میزبان تریبون آزاد است که مردم از هر سن و صنفی نگاه‌ها و دیدگاه‌های خود را راجع به مسائل روز با محوریت انتخابات مطرح می‌کنند.

استقبال شهروندان تا کنون بسیار پر شور و حال بوده به نحوی که برگزاری این نشست‌ها بیش از زمان مقرر به طول انجامیده اما شهروندان همچنان تمایل به صحبت داشته‌اند.

در هر تریبون آزاد حداقل ۱۵ نفر به گفتگوی صمیمانه و صادقانه می‌پردارند که زمان اظهار نظر برای هر فردی سه دقیقه در نظر گرفته شده است که سایر افراد در تایید یا اصلاح موارد مشارکت می‌کنند.

البته شرط مشارکت در این گفتگو رعایت انصاف، اخلاق و ادب است. نکته جالب توجه در این تریبون‌ها مشارکت جوانان و اظهار نظرهای مختلف پیرامون مسائل روز است.


این تریبون آزاد به همت فعالان جبهه فرهنگی شهر اصفهان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز تریبون آزاد به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نیز محور چهارباغ برگزار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha