تنورِ داغِ تبلیغاتِ نامزدها در ۱۵ شبکه انتخاباتی سیمای اصفهان

اصفهان-ایرنا- ۱۵ شبکه انتخاباتی از سوی سیمای مرکز اصفهان با هدف پوشش عادلانه برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها، بستر مناسبی را برای مُعرفی و شناخت کاندیداها در این دوره از انتخابات فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، در گیرنده‌ها و تلویزیون‌های دیجیتال، شبکه «انتخاب ۲۹ » تا «انتخاب ۴۲» مربوط به حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان است.

فعالیت این شبکه ها ۲۴ ساعته و با محوریت برنامه‌های تبلیغاتی و مُناظره‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۶ حوزه انتخابیه اصفهان است. مُخاطبان می‌توانند این شبکه‌ها را با جست‌وجوی مجدد گیرنده‌های خود دریافت کنند.

فهرست شبکه های انتخاباتی سیمای اصفهان به شرح زیر است:

اردستان: EN۴۱

اصفهان، جرقویه،کوهپایه، ورزنه،هرند: EN۴۲

خمینی شهر: EN۴۳

سمیرم:EN۴۴

شاهین شهر، میمه و بُرخوار: EN۳۷

شهرضا و دهاقان: EN۳۸

فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین و میاندشت: EN۳۹

فلاورجان: EN۴۰

لنجان: EN۳۵

مبارکه: EN۳۶

نائین و خُور و بیابانک: EN۲۹

نجف‌آباد و تیران و کرون: EN۳۰

نطنز و بخش قمصر: EN۳۱

کاشان و آران و بیدگل: EN۳۴

گلپایگان و خوانسار: EN۳۳

جدول پخش برنامه‌های کانال‌های انتخاباتی صدا و سیمای استان اصفهان در هر یک از حوزه‌های انتخابیه از اینجا قابل دریافت است.

پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری همچنان بر اساس برنامه زمانبندی شده از صدا و سیمای اصفهان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدها در یک فرصت برابر و عادلانه از ظرفیت‌های قانون جدید انتخابات است.

این کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات اسفند سالجاری است که هشت بهمن در آیینی با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

تبلیغات انتخابات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری بر اساس قانون از بامداد روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن و تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی نیز از سوم اسفند آغاز شده و مهلت قانونی تا ساعت ۰۸.۰۰ صبح روز پنجشنبه دهم اسفند است.
در انتخابات امسال در مجموع ۷۳۹ داوطلب شامل ۶۶۳ مرد و ۷۶ نفر زن در اصفهان برای ۲۰ کُرسی نمایندگی مجلس(۱۹ کُرسی مربوط به استان اصفهان و یک کُرسی برای ارمنیان جنوب ایران) به رقابت می‌پردازند.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha