رییس شورای شهر یزد: مردم، قدردان تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند

یزد-ایرنا-رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: امنیت امروز جامعه مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) است و اقشار مختلف مردم نیز قدردان این ایثارگری‌ها هستند.

به گزارش ایرنا، "عزیزالله سیفی" روز چهارشنبه در یکصد و هشتاد وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد،افزود: این هفته به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده و ابن مجاهدان خاموش در راه حراست از انقلاب اسلامی تلاش می کنند،بدون آنکه نامشان جایی مطرح باشد.

وی ادامه داد:سربازان گمنام امام زمان(عج) شبانه روزی در مسئولیت خود از اقشار مختلف دفع بلا می کنند و امنیت را برای ما به ارمغان می آورند و اقتدار و صلابت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدا و مجاهدت های شبانه روزی سربازان گمنام و بی ادعا در وزارت اطلاعات است .

رییس شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: جوانی، فرصتی برای تفکر و علم آموزی است و پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر کس در جوانی علم بیاموزد مانند نوشتن بر روی سنگ ماندگار است و لذا جوانان تا این فرصت را دارند برای علم آموزی اهتمام ورزند.

سیفی اظهار داشت:با توجه به در پیش بودن زمان تبلیغات انتخابات از همه نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یزد درخواست داریم از دادن وعده هایی که امکان انجام آن را ندارند خودداری کنند و در همه کارهای خود خدا را در نظر داشته باشند .

رییس شورای شهر یزد: مردم، قدردان تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:هر مسئول یا نماینده باید در مسولیتی که به عهده گرفت به صورت روزانه ارزیابی از عملکرد خود داشته باشد و ما نیز در شورای ششم ۵۳۰ روز دیگر مهلت داریم و یک سال و ۵ ماه و ۱۱ روز دیگر تا پایان مسئولیتمان باقی مانده و همواره سعی شده عدالت و توجه به اقشار کمتر برخودار در اولویت های این شورا قرار داشته باشد .

عضو شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه علنی گفت:جوان یعنی کار و تحرک و انرژی مثبت و مضاعف و هر کجا به جوان متعهد و متخصص مسئولیت داده شد، فضایی متفاوت به وجود آمد و از شعارهای اصلی که در لیست اکثریت این شورا بود، جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان است.

محمد باقر پارساییان افزود: هرچند برخی از مسئولیت ها به جوانان در شهرداری یزد داده شده اما هنوز کاستی های زیادی وجود دارد و امیدواریم از ظرفیت جوانان در شهرداری یزد بیشتر استفاده شود و اگر از ظرفیت جوانان استفاده شود از برخی حاشیه ها و فسادهایی که گاها وجود دارد نیز کاسته خواهد شد .

وی افزود: در روزهای گذشته شاهد مسدود سازی قسمت راست گرد مجموعه امیرچقماق یزد بودیم و اتفاقاتی افتاد که در شان شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد نبود و توقع داریم در این مسائل سنجیده تر عمل شود، همچنین شهرداری در زمینه تفکیک های غیر مجاز در برخی محلات شهر همکاری می کند که با توجه به نبود زمین برای فعالیت های ورزشی ،درمانگاه و پارک در این مناطق، این تفکیک غیر مجاز با مشارکت شهردای یزد ،اجحاف در حق مردم است.

رییس شورای شهر یزد: مردم، قدردان تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: در زمینه پلیس ساختمان و حاشیه های عجیب و غریب آن نیز باید اعضای شورای شهر و به خصوص کمیسیون نظارت ورود کنند و مواردی از جمله گرفتن پول گزارش شده که باید این موارد بررسی شود همچنین برخی از مدیران شهرداری حتی پاسخگوی اعضای شورا هم نیستند و مدیران شهرداری باید وظیفه خود را انجام داده و پاسخگویی از وظایف اصلی مدیران شهرداری یزد است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha