تاکنون تخلف انتخاباتی در استان یزد گزارش نشده است

یزد- ایرنا- رییس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان یزد گفت: فعالیت هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان بر محور امنیت و حفاظت از رای مردم است و مسائلی که می‌تواند انتخابات را به چالش کشیده و مشکل آفرین باشد تاکنون در استان گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، محمد علی شاه حسینی، روز چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه، افزود: در استان یزد به ازای هر شعبه و صندوق یک بازرس و به ازای هر ۱۵ صندوق یک سربازرس و به ازای هر شهرستان نیز یک نفر بازرس ویژه معرفی شده است و در استان یزد پنج نفر به عنوان هیئت مرکزی بازرسی انتخابات استان فعالیت دارند که در هر شهرستان این هیئت سه نفره است .

رییس کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان یزد گفت:دشمنان با تبلیغات سوء، نسبت به نا امید کردن مردم و نا کارآمد نشان دادن مسئولان تلاش می کنند و تولید محتوای دروغ زیادی در این زمینه برای نا امیدی مردم و تطهیر رژیم منحوس پهلوی دارند .

شاه حسینی ادامه داد: بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور پرشور مردم مواجه بودیم دشمنان نسبت به خرابکاری و تخریب خط لوله گاز اقدام کردند که سریعا مدیریت شد و گاز خانگی قطع نشد و دو روز ادامه یافت تا خط لوله تمیز و کاملا مدیریت شد.

وی ادامه داد: دشمن برای کشور ما برنامه دارد و خباثت و کینه ای که نسبت به مردم دارند در بسیاری از اقدامات ظهورو بروز داده اند و لذا و ضرورت مشارکت و بالا بردن مشارکت در انتخابات بر هیجکس پوشیده نیست و همه باید به عنوان وظیفه ملی و میهنی و اسلامی از حق خود دفاع کرده و در انتخابات مشارکت کنیم.

تاکنون تخلف انتخاباتی در استان یزد گزارش نشده است

معاون هماهنگی اقتصادی و دانش بنیان استانداری یزد گفت: اقدامات بسیار زیادی در این دولت انجام شده اما متاسفانه نیمه پرلیوان کمتر دیده شده و نباید فقط نیمه خالی دیده شود.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha