۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85420177
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار: حضور مستمر در جمع مردم، سرلوحه شورای شهر یزد باشد

یزد-ایرنا- استاندار یزد گفت: مردمی بودن و حضور مستمر در جمع مردم و همچنین عدالت محوری در محلات باید از شاخصه های شورای اسلامی شهرها باشد که خوشبختانه این دوره شورای شهر یزد به درستی این دو شاخصه را اجرا کرده است.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی، شامگاه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد افزود: اقدامات بسیار زیادی در این دوره شورای اسلامی شهر یزد انجام شده و خوشبختانه تا حد زیادی توانسته رضایت مردم را کسب کند و این خدمات به عنوان باقیات الصالحات ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات ماندگار بوستان زندگی در یزد است که به عنوان محلی مورد استفاده شهروندان یزد و حتی شهرستان های اطراف نیز خواهد بود و به عنوان اقدامی فاخر برای آیندگان می ماند و این بوستان در تراز مردم استان یزد ایجاد می شود که خوشبختانه عملیات اجرایی بوستان و تامین اعتبار اولیه انحام شد و از همراهی شورای شهر تشکر می کنیم.

استاندار یزد گفت: در رابطه با کمبود سرانه های بهداشتی و آموزشی در محلات یزد نیز کمبود بسیار زیادی در برخی محلات وجود دارد و البته در زمینه مدارس اتفاقات خوبی رقم خورده است همچنین در مورد جابجایی شرکت نفت نیز در طرح مولد سازی دیده شده و در مورد پارک طلوع و زمین های تصرفی راه آهن یزد نیز خوشبختانه مصوبه دولت گرفته شده و در حال تعامل با راه آهن کشور هستیم تا مصوبه اجرایی شود.

استاندار: حضور مستمر در جمع مردم، سرلوحه شورای شهر یزد باشد

فاطمی ادامه داد: در فعالیت های گردشگری بدون حضور شورای شهر کاری از پیش نمی رود و ارتباطات شهرها و خواهر خواندگی ها حتما در برنامه گردشگری دیده شود همچنین در مورد سرمایه گذاری از نقاط ضعف این دوره شهرداری یزد است و شهرها صرفا بر اساس منابع دولتی قابل اداره نیست و شهرهای موفق وپیشرفته سرمایه گذاری خصوصی را با جدیت دنبال می کنند و انشالله در سال ۱۴۰۳ این مورد پیگیری شود .

وی افزود: سرمایه گذاری در حوزه گردشگری حتما دنبال شود و شرایط استانهای دیگر در این زمینه بررسی و در مسئله گردشگری و بافت فرسوده و زیر ساخت ها حتما مشوق هایی توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری مصوب شود و گردشگری با ملاحظات دینی و مذهبی یزد مورد حمایت قرار گیرد .

استاندار یزد گفت: اقدام شورای شهر یزد در زمینه دفع آب های سطحی از اقدامات جهادی و ارزشمند بود و از همراهی شورای شهر و شهرداری تشکر می کنم همچنین امیدوارم در سال آینده با تکمیل پروژه های در دست اقدام مردم عزیز یزد هر چه بیشتر طعم شیرین خدمات این شورا را چشیده و درک کنند.

عزیزالله سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این جلسه گفت: پروژه های مختلف از جمله تقاطع حضرت صاحب الزمان با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۸۰ درصد ، بلوار آیت الله ابوترابی ، بلوار ایرج افشار با اعتبار ببش از هزار میلیارد ریال و بلوار سردار فلاح زاده در دست اقدام است که بیش از ۱۳ کیلومتر رینگ شهری داخل یزد را تکمیل کرده و بخش اعظمی از ترافیک را بهبود می بخشد .

استاندار: حضور مستمر در جمع مردم، سرلوحه شورای شهر یزد باشد

در این جلسه توسط استاندار یزد از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یزد تقدیر شد همچنین از نماهنگ ویژه ماه مبارک رمضان توسط سازرمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد رونمایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha