۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85392532
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

لیست نامزدهای شورای وحدت در استان زنجان مشخص شد 

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳
کد خبر: 85392532
لیست نامزدهای شورای وحدت در استان زنجان مشخص شد 

زنجان - ایرنا - رییس شورای وحدت در استان زنجان از مشخص شدن لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت این جریان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد.  

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ حجت الاسلام مهدی بیگ محمدی روز سه شنبه در نشست خبری، افزود: با بررسی های انجام شده و ارزیابی های دقیق در حوزه انتخابیه زنجان و طارم محمد اسماعیلی و ابوالفضل محمدی، در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود، امیر نظری؛ در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه ، سید جمال طاهری و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی به عنوان نامزدهای نهایی شورای وحدت معرفی می شوند.

وی ادامه داد: ما در قالب شورای وحدت طی حدود سه ماه، لیست افراد توانمند را احصا کردیم و با این افراد مصاحبه هایی هم انجام دادیم.

حجت الاسلام بیگ محمدی گفت: در شناسایی این افراد تخصص و دیدگاههای آنان مورد توجه قرار گرفت تا در صورت انتخاب در همه زمینه ها موجب توسعه استان بشوند و استان را متحول کنند.

وی افزود: تلاش کردیم در این فرایند با شور و مشورت با شخصیت های مختلف به گزینه های مورد نظر برسیم.

بیگ محمدی اظهار کرد: شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، کاملا مردمی است و از ۴۰ گروه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در استان و کشور تشکیل شده و دارای شورای مرکزی، هیات اجرای و کمیته های تخصصی است.

رییس شورای وحدت در استان زنجان گفت: این شورا شورا یک تشکل سیاسی و اجتماعی و همواره فعال است و ارتباط چندان خاصی هم به انتخابات ندارد، اگر چه انتخابات یکی از مهمترین فعالیت های این تشکل است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha