۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85391288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امکانات رفاهی در آرامستان های قزوین افزایش می یابد

قزوین - ایرنا - مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قزوین گفت: امکانات رفاهی در آرامستان های قزوین به ویژه برای معلولان و جانبازان افزایش پیدا می کند.

حسین عمویی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: یکی از بزرگترین مشکلات این سازمان در حوزه خدمات رسانی، مصرف بی رویه آب از سوی شهروندان است که این میزان مصرف در روزهای تعطیل و زیارت اهل قبول به نقطه اوج خود می رسد.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی موجود در استان، به ویژه شهر قزوین که اخیرا نیز با خشکسالی های متوالی روبرو شده، تاکید کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که نیروهای خدماتی این سازمان به صورت مرتب و روزانه اقدام به تمیز کردن قبور و محوطه آرامستان ها می کنند و از همین رو در مساله مصرف آب نیز بایستی رعایت این مساله را به جا بیاورند.

عمویی با اشاره به فراهم آوردن سهولت در امر رفت و آمد شهروندان قزوینی، به ویژه معلولان و جانبازان به آرامستان های این شهر، خاطرنشان کرد: امسال ۲۰ رمپ عبور ویلچر در آرامستان ها احداث شد و همچنین ویلچرهایی را برای استفاده این عزیزان آماده کرده ایم که همراهان آنها در صورت احتیاج می توانند برای تردد از آنها استفاده کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که سازمان آرامستان ها همچنین یک بازیگاه کودک را نیز در آرامستان بهشت فاطمه (س) راه اندازی کرده و ساخت یک سرویس بهداشتی و یک اتاق کودک نیز سال دیگر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: سردخانه این سازمان نیز با ۴۹ کشو در قسمت زیرین سالن تطهیر آرامستان بهشت فاطمه (س) قرار دارد که تا پایان سال به ۶۰ کشور افزایش پیدا خواهد کرد و در کنار آن نیز یک سردخانه با گنجایش ۴۰۰ فوتی برای مواقع بحرانی آماده می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha