فرماندار کنگاور: امنیت کشور را مدیون جانبازان و ایثارگران هستیم

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون ایثارگری جانبازان، ایثارگران و صبر زینب گونه خانواده‌های آنان است.

به گزارش ایرنا، «ایرج صادقی» روز چهارشنبه در دیدار با سه جانباز ۳۵ درصد شهرستان کنگاور، با تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، با بیان اینکه جانبازان با نیت خالص وارد جنگ شدند و با نیت خالص هم در حال پیمودن مسیر هستند، اظهار کرد: خداوند متعال برای شما پاداشی مضاعف را ثبت کرده است.

وی ضمن تجلیل از خانواده‌های جانبازان تاکید کرد: خانواده‌های جانبازان همانند خانواده شهدا اسوه صبر و مقاومت هستند و اجر آنها به ویژه همسران شان کمتر از افتخار جانبازی نیست.

صادقی افزود: همسران جانبازان با عشق و خلوص نیت شبانه روز در خدمت جانبازان هستند و وقتی از آنها سوال می‌شود که این همه خدمت شما را خسته نمی‌کند، جواب می‌دهند کاری را که با عشق انجام دهیم خستگی در آن معنا ندارد.

فرماندار کنگاور: امنیت کشور را مدیون جانبازان و ایثارگران هستیم


حجت الاسلام حسینی امام جمعه کنگاور هم در این دیدارها اظهار کرد: آحاد مردم و مسوولان وظیفه دارند نسبت به تکریم خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران اهتمام لازم را داشته باشند و گذشت زمان نباید خدمت رسانی و تکریم این خانواده ها را کمرنگ کند.

فرمانده سپاه کنگاور هم در این دیدار گفت: سپاه براساس رسالتی که دارد سرکشی از خانواده‌های شهدا را در دستور کار خود قرار داده و پیگیر مسایل و مشکلات آنها است.

سرهنگ «علی اصغر اله دانه» اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم از آرمان های شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

بهرامی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کنگاور هم گفت: خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان حق زیادی برگردن تمام ملت ایران دارند و همه ما قدردان آنان هستیم.

مسوولان در این دیدار با سه جانباز به نام‌های حاج قلی صادقی‌پور، فضل‌الله خزلی و لطیف مولایی دیدار و از آنها تقدیر کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha