مسئولان قصرشیرین از جانبازان تجلیل کردند

قصرشیرین- ایرنا- مسوولان قصرشیرین به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز امروز پنجشنبه از ۶ نفر از جانبازان این شهرستان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار قصرشیرین در این آیین با گرامیداشت روز جانباز و تحلیل از جانبازان این شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان، گفت: پاسداران و جانبازان از ستون های اصلی و پرافتخار نظام هستند که برای برپاماندن نظام اسلامی از جان خود مایه گذاشتند و در میادین مختلف انقلاب اسلامی در برهه های مختلف جانفشانی کردند.

« محمد نجفی» افزود: امنیت کنونی کشور در مرزی ترین نقاط و در همسایگی کشورهای متلاطم و آشفته، مرهون تلاش های پیشکسوتان جهاد و شهادت است که باید یاد و خاطر آنان همواره گرامی داشته شود.

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه سپاه قصرشیرین نیز گفت: پاسداران و جانبازان سنبل آزادگی و مقاومت ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی هستند که همواره مدافعان امت و نظام اسلامی بوده اند.

وی عنوان کرد: پاسداران و جانبازان با تاسی از مکتب آسمانی و جهانی تشیع، پرچم خونین و پرافتخار کربلا را در طی تاریخ و به ویژه در عصر حاضر برافراشته نگاه داشته اند.

«علی رستمی » دادستان شهرستان قصرشیرین نیز گفت: پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی دژ محکم دفاعی و امنیتی نظام اسلامی هستند که هم در جنگ سخت و مسلحانه و هم در صحنه جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی پیش قراولان حفظ موجودیت و تمامیت نظام اسلامی هستند.

در پایان از «رشید داردان» جانباز ۲۵درصد، «مراد مهدوی مقدم» جانباز ۳۰درصد و آزاده سرافراز «فرشید ترابی بابا اسکندری» جانباز ۲۵درصد و آزاده سرافراز «کیومرث رشیدی» جانباز ۶۰درصد، «عبدالحسین مروی» جانباز ۱۵درصد و «ایرج حقه سبز» جانباز ۳۰درصد با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

شهرستان قصرشیرین به عنوان نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس ۸۶۰ شهید، ۲هزار جانباز و یکصد آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان در غرب کرمانشاه بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha