فرماندار کنگاور: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت است

کرمانشاه – ایرنا- فرماندار کنگاور گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تقویت و انگیزه مظاعف و روحیه خدمت به مردم است.

به گزارش ایرنا،« ایرج صادقی» عصر چهارشنبه در این دیدارها ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت: از دیدار با خانواده شهدا و جانبازان روحیه می گیریم، این دیدارها موجب تقویت روحیه خدمت رسانی است.

وی افزود: عزم جانبازان و خانواده شهدا و ایستادگی در پای ارزشهای انقلاب اسلامی و صبر و بردباری ایشان روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می کند.

صادقی اضافه کرد: تلاش داریم آنچه در توان داریم و میسر است در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران باشیم و این مایه افتخار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور هم در این دیدارها گفت: هفته بسیج بهانه ای شد تا خدمت خانواده معزز شهدا باشیم این دیدارها باعث خیرات و برکات بسیاری در اقدامات ما خواهد شد.

سرهنگ «علی‌اصغر اله‌دانه» بیان کرد:‌ به سهم خود بابت همه ایثارگری و فداکاری شما خانواده شهدا تشکر کرده و قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری شما عزیزان هستیم.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه و فاصله ۴۱۰ کیلومتری تهران قرار دارد.

کنگاور که به شهرستان تدین و تمدن معروف است ۴۳۰ شهید گلگون کفن را تقدیم نظام و انقلاب کرده و زمان دفاع مقدس نیمی از جمعیت این شهر یعنی ۱۷ هزار و۵۰۰ رزمنده در جنگ شرکت کرده اند.

فرماندار کنگاور: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران موجب تقویت روحیه خدمت است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha