۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۵۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85383901
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قدردانی امام جمعه و استاندار قزوین از حضور مردم در مراسم ۲۲ بهمن

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین از حضور مردم مومن و همیشه در صحنه قزوین در مراسم راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی و محمدمهدی اعلایی شامگاه یکشنبه در پیامی مشترک که یک رونوشت از آن به ایرنا نمابر شد، از حضور پرشور و آگاهانه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

در بخشی از این پیام آمده : خداوند متعال را شاکریم که هر سال حضور مردم متدین و ولایتمدار ایران اسلامی و استان قزوین در جشن پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر و پرشورتر می‌شود و امسال نیز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم عزیز ما نشان دادند هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، با گام‌هایی استوارتر و قلبی مملو از شور و ایمان، پای کار آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) هستند.

در ادامه می خوانیم: یقیناً این حضور حماسی موجب یأس و ناامیدی در جبهۀ دشمنان داخلی و خارجی خواهد شد و ان‌شاءالله ره‌آوردهای آن زمینه‌ساز افزایش پیشرفت کشور و خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات مهم ۱۱ اسفندماه خواهد شد و نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنانی که تلاش می‌کنند مردم را از حضور در انتخابات مأیوس کنند، نقش بر آب خواهد شد.

در پایان این پیام مشترک آمده است: اینجانبان ضمن قدردانی از مردم شریف استان قزوین بخاطر این حضور پرشور، آگاهانه و با بصیرت و همچنین خدمتگزارانی که در برگزاری راهپیمایی و تأمین نظم و امنیت تلاش کردند، توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha