۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85383118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت امام جمعه و استاندار قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

قزوین - ایرنا - آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در پیامی مشترک مردم را به حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن فرا خواندند.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که شامگاه شنبه یک رونوشت از آن به ایرنا مرکز قزوین ارسال شد، آمده است: تقارن مبعث رسول گرامی اسلام (ص) با چهل و پنجمین فجر شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به همه هموطنان و به ویژه به مردم شریف استان قزوین تبریک عرض می‌کنیم.

این بیانیه اضافه می کند: حضور پرشور و با بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب تقویت وحدت و همدلی و همچنین خنثی شدن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خواهد شد و انشاءالله با حضوری پرشور در راهپیمایی نشان می‌دهیم در انتخابات مهم ۱۱ اسفند ماه با عمل به وظیفه دینی و انقلابی خویش، انتخاباتی پرشوری را رقم خواهیم زد.

در پایان این بیانیه آمده است: این روزها مردم بی دفاع غزه زیر شدیدترین حملات وحشیانه از سوی رژیم منحوس صهیونیستی قرار دارند و ان‌شاءالله با حضور پرشور، ضمن حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و جبهه مقاومت، دین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha