۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85379904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: رسیدن به قله‌ها با حضور پرشور مردم سرعت می‌گیرد

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: رسیدن به قله‌ها که مورد توجه مقام معظم رهبری است، با حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای سرعت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه در ششمین نشست مسوولان فراجا که با حضور سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان قزوین برگزار شد، افزود: علت حضور پر شور مردم در انتخابات به دلیل نزدیک شدن به قله‌ها و سرعت بخشیدن به فتح آن است.

وی اضافه کرد: امروز امنیت داخلی جمهوری اسلامی در شرایطی که کشور در تقابل با جهان قرار دارد، نشان از توان بالای مدیریتی و رهبری فرزانه انقلاب است.

به گفته اعلایی، امروز دست برتر جمهوری اسلامی در منطقه تثبیت شده و تقابل بین جبهه مقاومت و نظام استکباری به شکل رو در رو درآمده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنی معاندان نظام در چند دهه گذشته بارها تکرار شده است، خاطرنشان کرد: در کنار همه این سنگ اندازی، ایران اسلامی امروز به تثبیت هژمونی قدرت در منطقه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: چند سالی است که نظامات دنیا دچار تغییر شده و نظام تک قطبی جهان در حال فروپاشی و تبدیل به چند قطبی شدن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این مراسم اظهار کرد: دشمن امروز روی کاهش مشارکت انتخاباتی تمرکز کرده اما همه ما نیز وظیفه داریم در امتحانات پیش روز نظیر حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هرچه در توان داریم به کار بگیریم.

آیت الله عبدالکریم عابدینی وی بر نقش خواص در جامعه و حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: خواص جامعه باید قبل از اینکه فتنه‌ای اتفاق بیافتد، تبیین گری کرده و با آن برخورد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha