فعالیت مدارس بخش گواور گیلانغرب با یک ساعت تاخیر آغاز شد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: فعالیت مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در بخش گواور و دهستان چله از توابع این شهرستان امروز دوشنبه نهم بهمن ماه به دلیل‌ بارش برف روز گذشته و برودت هوا با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

علی پروین صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بارش برف در بخش گواور و برودت هوا براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران گیلانغرب مدارس تمام مقاطع تحصیلی این بخش و دهستان چله با یکساعت تاخیر دایر شد.

حدود ۱۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی در ۲۳۵ آموزشگاه شهرستان گیلانغرب تحصیل می کنند.

وی اظهار کرد: تاخیر یکساعته تنها مربوط به مدارس است و ادارات و بانک ها طبق روال معمول عادی شروع به کار خواهند کرد.

فرماندار گیلانغرب در ادامه تصریح کرد که به دنبال فعالیت سامانه بارشی اخیر در این شهرستان شاهد بارش برف ۱۰ سانتی متری در بخش سردسیر گواور بودیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان گیلانغرب در جنوب غربی استان کرمانشاه آب و هوایی متنوعی دارد به طوریکه در بخش گواور آن طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ سانتی‌متر برف به زمین نشسته در حالیکه در بخش مرزی سومار همین شهرستان دمای هوا در این روزهای زمستانی به ۱۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

بخش گواور شهرستان گیلانغرب منطقه ای جنگلی و کوهستانی و دارای آب و هوای معتدل با جاذبه های زیبایی است و یکی از مناطق برفگیر این شهرستان گرمسیری محسوب می شود.

براساس اعلام هواشناسی در حالیکه دمای هوای روز گذشته گیلانغرب به بالای ۱۲ درجه رسید که اوایل صبح دیروز یکشنبه دما در بخش گواور ۱۱ درجه زیر صفر بود.

شهرستان گیلانغرب با ۷۲ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که ۱۹۰ کیلومتر آن در حوزه های برفگیر واقع شده و دومین شهرستان وسیع استان پس از کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha