مصوبات عمرانی نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران اعلام شد

ساری - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران مصوبات عمرانی سفر شهرستانی استاندار مازندران و هیات همراه به میاندورود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد توکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندورود تخصیص قیر رایگان برای سورک به میزان ۱۱۵ تُن برای اجرای ۲ هزار و ۳۰۰ متر آسفالت محورهای این شهر تصویب شد.

وی گفت: همچنین تخصیص قیر رایگان برای شهر طبقده به میزان ۱۱۵ تُن برای اجرای ۲ هزار و ۳۰۰ متر آسفالت راه های ارتباطی مصوب شده است.

وی ادامه داد: اختصاص یک دستگاه خودروی ۶.۵ تنی با قابلیت حمل زباله و آبیاری فضای سبز و آتش نشانی برای شهر سورک و نیز اختصاص یک دستگاه خودروی ۶.۵ تنی با قابلیت حمل زباله آبیاری فضای سبز و آتش نشانی برای شهر طبقده از دیگر مصوبات سفر استانی استاندار مازندران به میاندورود بوده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران اظهار داشت: اختصاص بودجه ماده ۳۹ و ماده ۵۸ برای شهر سورک به میزان ۲۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری و اختصاص بودجه ماده ۳۹ و ماده ۵۸ برای شهر طبقده به میزان ۲۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری نیز در این سفر مصوب شد.

مصوبات عمرانی نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران اعلام شد

به گزارش ایرنا، در نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران، بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری برنامه ریزی شده بود.

در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب رسید. میاندورود زمستان سال ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت و از ساری جدا شد. شهرستان میاندورود، به مرکزیت شهر سورک حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان میاندورود دارای ۲ بخش مرکزی و گهرباران است. بخش مرکزی به مرکزیت شهر سورک سه دهستان به نام های کوهدشت شرقی، میاندورود بزرگ و کوهدشت غربی و بخش گهرباران به مرکزیت طبقده هم ۲ دهستان به نام های گهرباران شمالی و گهرباران جنوبی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha