آخرین وضعیت ساخت مجتمع فرهنگی میاندورود از زبان استاندار مازندران

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: مجتمع فرهنگی و هنری میاندورود که تکمیل آن یکی از درخواست های اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان است در هفته دولت سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در نوزدهمین سفر شهرستانی خود به میاندورود در جریان بازدید از این طرح در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امکانات فرهنگی این شهرستان به هیچ عنوان جوابگوی نیازهای مردم فرهنگ دوست میاندورود نیست.

وی افزود: با گذشت چند سال از آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی این شهرستان، پارسال از محل سفر رییس جمهور ۴۵ میلیارد ریال و امسال نیز ۶۵ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل مجتمع فرهنگی میاندورود تخصیص یافت.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار کرد: پیمانکار این طرح موظف شد تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ نسبت به تکمیل و مرمت راه دسترسی این مجتمع اقدام کند.

حسینی پور بر لزوم افزایش امکانات و برنامه های فرهنگی میاندورود تاکید کرد و گفت: کتابخانه عمومی و ساخت یک سالن سینما در محل مجتمع فرهنگی میاندورود جانمایی و تدارک دیده شده است.

استاندار مازندران افزود: همت دولت مردمی سیزدهم افزایش امکانات و تجهیزات فرهنگی در میاندورود است که امشب در جلسه شورای اداری شهرستان نیز نسبت به این مهم تصمیم گیری خواهد شد.

آخرین وضعیت ساخت مجتمع فرهنگی میاندورود از زبان استاندار مازندران

نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران در نوزدهمین سفر شهرستانی خود صبح امروز یکشنبه وارد شهرستان میاندورود شد و با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری از اهداف نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندورود است.

در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب خواهد رسید.

شهرستان میاندورود دارای ۲۰ واحد صنعتی و تولیدی به همراه ۳۸ کارگاه تولیدی فعال است. میاندورود زمستان سال ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت و از ساری جدا شد. شهرستان میاندورود، به مرکزیت شهر سورک حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان میاندورود دارای ۲ بخش مرکزی و گهرباران است. بخش مرکزی به مرکزیت شهر سورک سه دهستان به نام های کوهدشت شرقی، میاندورود بزرگ و کوهدشت غربی و بخش گهرباران به مرکزیت طبقده هم ۲ دهستان به نام های گهرباران شمالی و گهرباران جنوبی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha