۲۱ واحد مسکونی معلولین و ایتام در میاندورود تعیین تکلیف شد

ساری - ایرنا - مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: همزمان با نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به میاندورود تعداد ۲۱ واحد مسکن معلولین و ایتام در این خطه از شمال کشور تعیین تکلیف شد.

فریبا بریمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سفر شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان میاندورود با شناسایی و برآورد هزینه تکمیل و اتمام ساخت ۲۱ واحد مسکن معلولین و ایتام مبلغ ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد.

وی اظهار داشت: با برآورد مالی که کارشناسان فنی از این ۲۱ واحد مسکن معلولین و ایتام داشتند ۳۵ میلیارد ریال برآورد هزینه شد که با دستور استاندار مازندران تامین و به زودی جهت تکمیل و اتمام این واحد ها اقدام خواهد شد.

در نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران که ۲۵ دی ماه جاری برگزار شد، بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری برنامه ریزی شده بود.

در این سفر علاوه بر شناسایی نظام مسایل روستاها، مصوبات نیز در جلسات شورای اداری تصویب رسید. میاندورود زمستان سال ۱۳۸۹ به شهرستان ارتقاء یافت و از ساری جدا شد. شهرستان میاندورود، به مرکزیت شهر سورک حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرستان میاندورود دارای ۲ بخش مرکزی و گهرباران است. بخش مرکزی به مرکزیت شهر سورک سه دهستان به نام های کوهدشت شرقی، میاندورود بزرگ و کوهدشت غربی و بخش گهرباران به مرکزیت طبقده هم ۲ دهستان به نام های گهرباران شمالی و گهرباران جنوبی دارد.

۲۱ واحد مسکونی معلولین و ایتام در میاندورود تعیین تکلیف شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha