۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۹
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85341351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۶۰ مبلغ به مناطق مختلف استان اردبیل اعزام شدند

اردبیل -  ایرنا - راهیار بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اعزام ۳۶۰ روحانی و مبلغه دینی به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته زن به مناطق مختلف این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدصادق قاسمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با هدف اجرای برنامه های فرهنگی و دینی و برپایی جلسات سخنرانی با موضوع گرامیداشت هفته زن و سالگرد ولادت حضرت زهرا(س) و نیز تقارن سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تعداد هزار و ۸۰ نفر روز تبلیغ دینی با سخنرانی ۳۶۰ روحانی و مبلغه در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می شود.

وی اظهار کرد: ترویج فرهنگ فاطمی و سیره زندگانی سراسر معنویت و اخلاص حضرت زهرا (س) در جامعه از جمله دیگر اهداف اعزام روحانیون و مبلغین به نقاط مختلف استان بوده و آنها در این جلسات و برنامه ها به سخنرانی پیرامون شخصیت حضرت زهرا (س) می پردازند.

وی با اشاره به عناوین مباحث ارائه شده توسط مبلغین اعزامی به نقاط مختلف استان اردبیل، بیان کرد: تبیین و بازخوانی فرامین مقام معظم رهبری در دیدار با بانوان، ارایه مطالب محتوایی در خصوص سبک زندگی فاطمی، تبیین الگوی سوم زن مسلمان، شاخصه‌های دینی تربیت فرزندان، جمعیت و فرزندآوری، حجاب و عفاف و نیز گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ضرورت تربیت نسل سلیمانی از موضوعات مهم در جلسات تبلیغی هفته زن است.

راهیار بنیاد هدایت اداره کل تبلیغات استان اردبیل با بیان اینکه مبلغین همچنین به سوالات مخاطبان در خصوص مباحث دینی و اجتماعی پاسخ می‌دهند، اضافه کرد: در عصر کنونی شناساندن فضائل و خصوصیات حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین راه برای سعادت بانوان و زنان جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: زنان جامعه اسلامی برای نجات از هجمه‌های بی امان و سنگین فرهنگی دشمنان و رفع بحران هویتی باید حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند تا به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

وی گفت: درسال های اخیر با اجرای برنامه های فرهنگی و دینی و احیای ارزشهای اصیل اسلامی و مذهبی گرایش مردم به ویژه جوانان استان به معنویات افزایش یافته و حضور آنها در مساجد پرشورتر شده است.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha