فعالیت ون‌کافه‌ها منوط به تعیین تکلیف فرمانداری شمیرانات است

تهران بزرگ - ایرنا - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه یک تهران گفت: شهرداری تا تعیین تکلیف نهایی از سوی فرمانداری شهرستان شمیرانات نسبت به جمع آوری کارفودها و ون کافه‌های غیرمجاز سطح محدوده اقدام می‌کند.

به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه یک، احسان خیراتیان صفایی روز شنبه اظهار کرد: پس از اعلام نظر دستگاه‌های نظارتی شهرستان شمیران در خصوص فعالیت ون کافه‌ها و کارفودها در سطح محدوده منطقه، از تیر ماه ۱۴۰۲ که دوره سه ماهه مجوزهای صادر شده از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برای این نوع فعالیت‌ها به پایان رسید، دیگر معرفی نامه‌ای از سوی منطقه جهت صدور مجوز مجدد ادامه فعالیت آنها، صادر نشده است.

وی افزود: به دلیل حفظ بهداشت شهروندان و نظارت بر چگونگی عرضه صحیح این محصولات از تاریخ مذکور تاکنون از فعالیت ۸۰ ون کافه، کارفودها که به صورت غیرمجاز در سطح محدوده نواحی ۱۰ گانه فعالیت داشته‌اند بصورت مستمر ممانعت به عمل آمده و تا تعیین تکلیف نهایی از سوی فرمانداری شهرستان شمیرانات نیز این روند ادامه خواهد داشت.

خیابان‌های شریعتی، بلوار صبا و شهید اندرزگو، بلوار ۳۵ متری قیطریه، بلوار دانشجو، خیابان ولنجک، خیابان شهید باهنر، خیابان موزه دارآباد، خیابان جمشیدیه از معابری بودند که جمع آوری این مشاغل غیرمجاز در آنها انجام شده است.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران شناخته می‌شود.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha