۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۴۱
کد خبر: 85220135
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آسفالت ریزی در شمیرانات در آستانه مهر

۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۴۱
کد خبر: 85220135
آسفالت ریزی در شمیرانات در آستانه مهر

شمیرانات - ایرنا - در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس موضوع رسیدگی به معابر و حمل و نقل به ویژه در شمال تهران با ویژگی های خاص بارش برف و باران مطرح می شود و در این راستا ۴۱ هزار تُن آسفالت ریزی در شمیرانات انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تردد در معابر شهری با شروع مهرماه و به واسطه بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آنوزشی بیشتر از قبل می شود؛ اگر از موضوع ترافیک سرسام اور تهران به ویژه در محدوده شمال پایتخت و شمیرانات عبور کنیم هم بحث ایمنی مسیر، پر کردن چاله های احتمالی و ترمیم معابر به عنوان یک نیاز مطرح می شود.

از این رو معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران به ایرنا گفت: معابر شمال تهران در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس با هدف سهولت در تردد شهروندان با پخش بیش از ۴۱ هزار تن آسفالت، مرمت و بهسازی شد.

به گفته مجید افشاری، معابر شهرداری منطقه یک تهران به دلیل کوهپایه ای بودن، شرایط آب و هوایی، بارندگی و کاهش دما نسبت به سایر مناطق، دچار نابسامانی شده بود که با توجه به رویکرد شهرداری تهران در سال جاری به مرمت، بهسازی، روسازی، آسفالت معابر و رفع آسیب های شبکه ترددی، نسبت به آسفالت ریزی گسترده در معابر شهری منطقه اقدام شد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۱۹ هزار و ۵۰۸ تن آسفالت ریزی مکانیزه در خیابان‌های مقدس اردبیلی، ۳۵ متری قیطریه، سلیمانی شرقی، سلیمی شمالی، بلوار گلها، میدان نیایش و ... انجام شده است.

از سوی دیگر این مسئول ادامه داد: حدود ۲۱ هزار و ۲۴۱ تن آسفالت نیز به صورت دستی و به منظور روکش و لکه گیری در معابر فرعی و اصلی محلات پخش شده است.

افشاری یادآوری کرد: سال ۱۴۰۱ میزان آسفالت پخش شده در منطقه، ۴۱ هزار تن بود که امسال با هماهنگی و سرعت عمل انجام شده این میزان تنها در شش ماه ابتدای سال برابر با کل میزان پخش آسفالت در سال گذشته بوده است.

منطقه یک شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی این شهر واقع شده‌ است و شمالی‌ترین منطقه شهر تهران به شمار می رود.

این منطقه از شمال (شمیران) به رشته‌ کوه البرز، از غرب به منطقه اوین، از جنوب به بزرگراه شهید چمران و بزرگراه مدرس و بزرگراه شهید صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha