جانمایی ۴ ایستگاه مترو پایتخت برای پارک خودروهای شخصی در مراسم تشییع شهدای خدمت

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران با اشاره به جانمایی ۴ ایستگاه مترو پایتخت برای پارک خودروهای شخصی گفت: حمل و نقل عمومی تهران آماده خدمات رسانی به عزاداران و سوگواران شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت است.

به گزارش ایرنا از فرمانداری تهران، احمد قیومی شامگاه سه‌شنبه ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی حضور خیل عظیم مشتاقان و عاشقان در مراسم وداع با پیکر مطهر رییس جمهور شهید و همراهان صدیق شان، هماهنگی‌های لازم برای حوزه حمل و نقل اعم از اتوبوس و مترو تا مصلای امام خمینی(ره) صورت گرفته است.

وی افزود: تقویت خطوط بی آرتی برای مقاصدی چون میدان راه آهن، پایانه خاوران، میدان آزادی، میدان رسالت، میدان صادقیه و شهر ری ویژه مسافران شهرستان های استان تهران انجام شده تا تردد مردم به راحتی و سهولت انجام شود.

معاون استاندار در ادامه گفت: سرویس دهی ویژه مراسم تشییع برای صبح چهارشنبه نیز از طریق خطوط مترو و بی آرتی با تقویت این خطوط به سهولت و کاهش زمان انجام خواهد شد و مردم عزیز عزادار می‌توانند به آسانی خود را به محل مراسم و تشییع پیکر شهدای معظم خدمت رسانده و پس از اتمام مراسم نیز با همان خطوط به راحتی به مقصد خود باز گردند.

فرماندار تهران یادآور شد: از ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه در ۱۲ نقطه تهران خدمات رسانی حمل و نقل آغاز و پیش بینی شده در مناطقی چون‌ چهارراه تهرانپارس، میدان آزادی، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید بروجردی، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، نازی آباد، ابوذر، پایانه مترو صادقیه و شهر ری با حجم تردد وسایل نقلیه مواجه باشیم که پیش بینی‌های لازم برای کاهش ترافیک و تقویت این خطوط نیز صورت گرفته است.

قیومی تاکید کرد: شهروندان شهرهای دیگر استان تهران نیز برای شرکت در مراسم تشییع امکان پارک خودرو در محدوده و موقعیت برخی از ایستگاه‌های مترو را دارند.

وی ادامه داد: در همین راستا شهروندان شهرستان‌های بومهن، رودهن و پردیس در موقعیت مترو تهرانپارس، شهروندان شهرستان‌های مهرشهر، کرج و شهریار در موقعیت مترو اکباتان، شهروندان شهرستان پاکدشت در موقعیت مترو کلاهدوز و نیز شهروندان شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در موقعیت مترو جوانمرد امکان پارک خودرو شخصی و عزیمت به محل مراسم از طریق خطوط مترو را خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل خادم الرضا (ع) شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط شد که در این حادثه رییس جمهور و چند نفر از همراهانش، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha