امام‌جمعه موقت ساری:دشمنان قصد کمرنگ جلوه دادن انتخابات را دارند

ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری با اشاره به درپیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی قصد کمرنگ جلوه دادن این دوره از انتخابات را دارند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین شفیعی دارابی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر ساری افزود: دشمنان با اجرای توطئه های مختلف قصد دارند با بدبین کردن مردم نسبت به نظام، از مشارکت آنان در این دوره از انتخابات جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: بی شک مردم مومن و انقلابی کشورمان با حضوری پرشور در این رویداد سیاسی ، حماسه ای جاوید در تاریخ پرفروغ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.

وی از نامزدهای انتخابات خواست دنیا و آخرت خود را برای کسب آرای بیشتر نفروشند و در هنگام فرآیند تبلیغات خود ، حق نظام اسلامی را در نظر بگیرند.

خطیب جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: داوطلبان نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید تقوی انتخابات را رعایت و از تخریب یکدیگر که زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم می کند، خودداری کنند.

امام‌جمعه موقت ساری:دشمنان قصد کمدنگ جلوه دادن انتخابات را دارند

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه کشاورزان مازندرانی نباید بابت فروش محصولات تولیدی خود نگرانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مسوولان و متولیان دستگاه های اجرایی ذیربط باید نسبت به رفع این دغدغه آنان اهتمام بیشتری داشته باشند.

به تاکید خطیب موقت جمعه ساری مسوولان باید تدبیری اتخاذ کنند تا از افزایش قیمت نهاده های کشاورزی جلوگیری شود.

حجت الاسلام شفیعی دارابی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سخنان تاثیرگذار سیدحسن نصرالله، گفت: ابن سخنرانی که چهار میلیارد بیننده داشت تمام مقام های اطلاعاتی آمریکا با دقت به اظهارات سیدحسن نصرالله گوش کردند تا بفهمند برنامه حزب الله برای آینده چیست.

وی بیان کرد: رزمندگان حزب الله در جریان عملیات طوفان الاقصی خواب و آسایش را از ارتش اسراییل گرفتند و رژیم غاصب صهیونیستی اکنون با تمام قدرت از یک شهر ۲ میلیون نفری دفاع می کند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی و متحدانش از این عملیات گسترده نیروهای حزب الله ترسیدند، ادامه داد: پیروزی نهایی این نبرد سخت ملت مظلوم فلسطین خواهند بود.

وی با اشاره به سخنان هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان افزود: تمام تحلیلگران معتقدند که سخنان رهبری عالمانه و مدبرانه بود.

وی گفت: کسانی که در داخل نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه سکوت اختیار کردند و سنگ بی طرفی را به سینه می زنند، باید نسبت به این حرکت خود در برابر خدا و افکار عمومی پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: پیروزی های حزب الله در برابر ارتش اسراییل در سایه ایمان بدست آمده و این نصرت و وعده الهی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha