مسوولان زمینه حضور پرشور و حداکثری در انتخابات را فراهم کنند

ساری - ایرنا - امام جمعه موقت ساری گفت : برگزاری انتخابات متعدد در کشورمان مبین مظهر حاکمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی بوده که مسوولان باید زمینه حضور پرشور و حداکثری در این دوره از انتخابات را فراهم کنند. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلامی حسین شفیعی دارابی در خطبه های نمازجمعه این هفته ساری با اشاره به دیدار اخیر رهبری با اقشار مختلف مردم، افزود: در نظام اسلامی، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم در این دوره از انتخابات را از وظایف اصلی دولتمردان برشمرد و اظهار داشت: دولتمردان باید بر مدار قانون حرکت کنند و تحت تاثیر هیاهوی سران برخی از احزاب داخل و خارج از کشور قرار نگیرند.

مسوولان زمینه حضور پرشور و حداکثری در انتخابات را فراهم کنند

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید قصد خدمت به مردم را داشته باشند و در راستای ارایه خدمت بی منت به ملت ایران اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی بیان کرد: مسوولان باید با ایجاد شور و نشاط اجتماعی، زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در این دوره از انتخابات را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بی شک مردم با حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری، حماسه ای بی بدیل در تاریخ پرفروغ ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.

خطیب جمعه موقت ساری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به حماسه ۹ دی تصریح کرد: ۹ دی روز بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی است که وفاداری خود را به انقلاب اسلامی به اثبات رساندند.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با اشاره به شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی گفت: مسائل امنیتی اجازه نمی دهد تا مسئولان از کارکردهای این شهید با مردم سخن بگویند.

وی ادامه داد: رژیم اسراییل بارها نقشه ترور این شهید را طراحی کرده بود که موفق نشد اما تقدیر خدا بر این بود تا این سردار سرافراز در ایام پس از فاطمیه بدست مزدوران اسراییل به شهادت برسد.

وی با ببان اینکه این شهید سرمایه انقلاب اسلامی بود و ۳۰ سال تمام در عرصه مقاومت در لبنان و سوریه خدمت کرد، افزود: مردم در بدرقه پیکر پاک این شهید سنگ تمام گذاشتند و با شکوه تمام این شهید را راهی خانه ابدی کردند.

وی ادامه داد: شهید موسوی اهل مازندران بوده و فوق زمان و مکان حرکت کرد و متعلق به تمام ملت ایران است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha