ارتقای امنیت و توسعه پایدار رویکرد اصلی سپاه در آذربایجان‌غربی است

ارومیه - ایرنا - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به ارتباط مستقیم امنیت با توسعه و پیشرفت هر منطقه گفت: سپاه نیز در همین راستا توسعه در کنار امنیت پایدار را در دستور کار خود قرار داده و در همه حوزه ها با این راهبرد، تلاش می کند.

سردار محمدحسین رجبی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه خوی افزود: البته در کنار اهتمام ویژه برای امنیت کامل در منطقه، اقدامات فرهنگی، توجه به موضوع بسیج دهها میلیونی، محرومیت زدایی و مردمیاری از جمله برنامه های مهم سپاه در کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی است.

وی بسیج را معجزه قرن و ابتکار ویژه حضرت امام خمینی (ره) برشمرد و اضافه کرد: امروزه بسیج در حوزه عمران، محرومیت‌زدایی و مردمیاری با قدرت بیشتری در میدان حاضر است که نمود بارز آن را در زلزله اخیر خوی دیدیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: در این زمین لرزه که بسیاری از مردم را به مشکل انداخته بود، بسیجیان از نقاط مختلف کشور و استان در قالب گروه های جهادی به مناطق زلزله‌زده سرازیر شدند و به کمک مردم شتافتند.

ارتقای امنیت و توسعه پایدار رویکرد اصلی سپاه در آذربایجان‌غربی است

سردار رجبی با تاکید بر لزوم جوان‌گرایی در مسوولیت ها در سطح کشور، استان و شهرستان‌های مختلف اظهار کرد: جوانان با بهره‌گیری از تجربیات پیشکسوتان، گره گشایی هایی را با استفاده از تفکر جهادی و انقلابی خود ایجاد می‌کنند که در نوع خود کم نظیر است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه و پیروزی های محور مقاومت گفت: رژیم صهیونیستی تنها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته خود در جنگ قرار دارد ولی در مقابل جبهه مقاومت در کنار افزایش توان نظامی خود، با استعانت از دستورات الهی جهاد می‌کند و خداوند نیز همراه آنان است.

ارتقای امنیت و توسعه پایدار رویکرد اصلی سپاه در آذربایجان‌غربی است

به گزارش ایرنا، در این مراسم که امام جمعه و فرماندار خوی، خانواده معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران، اعضای شورای تأمین و اداری شهرستان و بسیجیان نیز حضور داشتند، ضمن قدردانی از زحمات و خدمات چندین ساله سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی، سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان خوی معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha