بسیجیان با خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به امنیت پایدار کشور کمک کردند

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان به خصوص در صحنه‌های امنیتی، باطل‌ کننده فتنه‌های دشمنان بوده اند، گفت: آنها همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی و به امنیت پایدار کشور کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی که همزمان با سراسر کشور در زنجان نیز برگزار شد، با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه های مختلف از جمله امنیتی، پای کار بوده است، افزود: امنیت پایدار با حضور مردم محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور و فعالیتهای بسیجیان در عرصه های مختلف بوده و به حوزه خاصی محدود نمی شود، اظهار داشت: بسیجیان در صحنه‌های فرهنگی موثرترین و معنوی‌ترین برنامه ها را اجرا کردند و در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان پیروز میدان بوده و فکرهای دشمنان را خنثی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج در عرصه های عمرانی هم فعالیت‌های چشمگیری داشته است، تصریح کرد: بسیج در صحنه های عمران و سازندگی پروژه‌های مهمی را در کشور اجرا کرده است.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه بسیج در صحنه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مقاومتی به منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است، خاطرنشان کرد: در صحنه های محرومیت زدایی هم سالانه هزاران پروژه توسط بسیج  اجرا می شود که بسیجیان با اجرای این برنامه ها به ویژه در مناطق محروم، تابلوی زیبای محرومیت زدایی را به نمایش گذاشتند. 

وی گفت: کمک به وزارت بهداشت در راستای قطع زنجیره کرونا نمونه ای از اقدامات بسیجیان و جوانان شجاع و انقلابی بود که آن را شاهد بودیم.

فرمانده سپاه زنجان با اشاره به سالروز تاسیس بسیج سازندگی در۱۷ اردیبهشت  ۱۳۷۹ از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: بسیج سازندگی با تدبیر رهبری تاسیس شد و امروز ده‌ها هزار گروه جهادی در کشور سازماندهی شده اند و همانند گردان های رزم در دوران دفاع مقدس خدمت می کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه در استان زنجان یک هزارو ۲۸۱ گروه جهادی سازماندهی شده است گفت: بسیجیان همانند گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال سازندگی و محرومیت زدایی برنامه های فرهنگی، معنوی، اجتماعی، علمی و آموزشی کارهای بسیار ارزشمندی اجرا کرده و خوش درخشیدند.

وی با تاکید بر اینکه نه تنها بسیج سازندگی بلکه همه نیروهای پنجگانه سپاه از جمله نیروی مقاومت، نیروهای زمینی و سایر نیروها و قرارگاه های منطقه ای، در سازندگی و محرومیت زدایی وارد عمل شده اند تصریح کرد: به ویژه در تامین آب شرب مورد نیاز مردم، خدمت رسانی به روستاها و شهرها در نقاط مختلف کشور با وزارت نیرو وارد صحنه عمل شده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فرمایش امام راحل که از بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا یاد کرده‌اند گفت: بسیجیان امروز با حضور امام جمعه، استاندار زنجان و شماری از مدیران و  مسئولان، برنامه های رزمایش ۱۰ روزه خود را  با رمز "یا زهرا " و همزمان با سراسر کشور آغاز می کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha