اعتبار مصوب هیات دولت برای دانشگاه مازندران بر مدار تحقق

ساری- ایرنا- رئیس دانشگاه مازندران گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران برای دانشگاه مازندران در نظر گرفته شد که در جدیدترین تخصیص‌ها ۱۵ میلیارد تومان دیگر از این اعتبار تحقق یافت.

حشمت الله علی‌نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار مصوب سفر هیات دولت به مازندران به مرور در حال تخصیص است که این امر در توسعه دانشگاه نقش ممتازی دارد.

وی تصریح کرد: از مجموع اعتبار مصوب برای دانشگاه مازندران ۵۰ میلیارد تومان آن برای دانشکده مهندسی و فناوری دانشگاه است.

رئیس دانشگاه مازندران ادامه داد: ۱۰ میلیارد تومان دیگر از اعتبار برای دانشکده مهندسی و فناوری سال گذشته تخصیص یافته بود و ۱۵ میلیارد تومان دیگر از این اعتبار در روزهای اخیر تخصیص آن به دانشگاه ابلاغ شد.

علی نژاد بیان داشت: در سفر هیات دولت ۱۵ میلیارد تومان برای دانشکده اقتصاد، سه میلیارد تومان برای سالن ورزشی، هشت میلیارد تومان برای تجهیزات زیرساختی دانشگاه مازندران مصوب شد که این اعتبارها به مرور در حال تخصیص است.

اعتبار مصوب هیات دولت برای دانشگاه مازندران بر مدار تحقق

پای خیرین به دانشگاه مازندران باز شد

رییس دانشگاه مازندران گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی اولین طرح خیرساز دانشگاه مازندران در هفته جاری آغاز شد که این امر یک اقدام ارزشمند برای دانشگاه محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: مجتمع پژوهشی و تحقیقاتی دانشکده مهندسی و فناوری با اعتبار ۳ میلیارد تومانی توسط یک خیر جوان احداث می شود.

این مقام مسوول اظهار داشت: امیدواریم با راه اندازی مجمع خیرین دانشگاه ساز طرح‌های عمرانی دیگری برای دانشگاه مازندران به مرحله اجرا برسد.

وی گفت: علاوه بر اعتبارات دولتی با استفاده از ظرفیت خیرین تلاش می شود زیرساخت‌ های دانشگاه مازندران ارتقاء یابد تا دانشجویانی که از سراسر کشور در دانشگاه مازندران حضور می یابند از آن بهره مند شوند.

دانشگاه مازندران واقع در شهرستان ساحلی بابلسر دارای ۴۱۵ عضو هیات علمی و بیش از ۱۳ هزار دانشجو است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در هفدهمین سفر استانی دولت سیزدهم، روز جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ وارد استان مازندران شد.

در این سفر رئیس ‌جمهور به تعدادی از طرح‌ اقتصادی و عمرانی سر زد، با اقشار مختلف مردمی و مجموعه کارشناسان ارشد محیط زیست دیدار کرد و در شورای اداری استان حضور یافت.

استاندار مازندران در روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ با اعلام تشکیل ستاد ویژه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به این استان، در حکمی حسین شاه‌پری را به عنوان مسوول ستاد و بازرس ویژه پیگیری منصوب کرده است.

اعتبار مصوب هیات دولت برای دانشگاه مازندران بر مدار تحقق

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha