سرنوشت گروهک مزدور منافقین برای اپوزیسیون ملت ایران باید عبرت‌آموز باشد

تهران- ایرنا- رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه گروهک مزدور منافقین اکنون بیش از گذشته به دریوزگی افتاده‌ است، گفت: این سرنوشت برای اپوزیسیونی که به ملت و وطن خود پشت کرده‌اند و دلخوش به پشتیبانی دشمنان ملت ایرانند، باید عبرت‌آموز باشد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردار سرلشکر محمد باقری در پیامی به مناسبت سالگرد هفتم تیر اظهار داشت: هفتم‌تیر، یادآور دو حادثه تأثیرگذار و تلخ در تاریخ معاصر ایران اسلامی است، یکی حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۶٠ که به شهادت ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی و در رأس آن‌ها شهید بهشتی، به دست گروهک تروریستی منافقین انجامید و دیگری بمباران شیمیایی مردم بی‌دفاع و غیر نظامی سردشت به دستور صدام حسین، رئیس رژیم بعث عراق در سال ۶٧ که آن حادثه هم به شهادت ١١٠ نفر از مردم این شهر و مسمومیت شیمیایی بیش از ٨ هزار نفر بر اثر گازهای سمی انجامید و آثار این جنایت جنگی همچنان بر تن رنجور مردم سردشت باقی است.

وی افزود: هفتم تیر را می‌توان نماد مظلومیت مردمی دانست که تنها جرم آن‌ها، استقلال‌طلبی و نفی هرگونه سلطه بیگانه بود. نکته تلخ و حیرت‌آور، اما سکوت مرگبار نهادهای بین‌المللی حقوق بشر در قبال این دو اقدام ضدبشری بود.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح عنوان کرد: سکوتی که استانداردهای دوگانه حقوق بشری را پیش چشم آزادیخواهان و عدالت‌طلبان به نمایش گذاشت و این واقعیت را به اثبات رساند که مناسبات انسانی و به اصطلاح حقوق بشری تا زمانی اعتبار و وجاهت بین‌المللی دارد که ملت‌ها و دولت‌ها در مسیر خواسته‌های غیرمشروع دولت‌های استعماری حرکت کنند؛ در غیر این‌صورت ملت‌های مستقل نه تنها از سوی نظامات بین‌المللی حمایت نمی‌شوند، که قوانین به ابزار تهدید و سلطه توسط قدرت‌ها تبدیل می‌شوند؛ اما از آنجا که بنا به وعده الهی ظلم و ظالم هرگز پایدار نخواهد ماند، روند تحولات تاریخی، همواره نویدبخش پیروزی حق بر باطل است.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: سرنوشت رقت‌انگیز عاملان این دو جنایت، گواهی بر این بشارت محتوم است؛ صدام به بدترین شکل ممکن با خفت و خواری به درک واصل شد و گروهک مزدور منافقین هم‌اکنون بیش از گذشته به دریوزگی افتاده‌اند تا جایی که هیچ دولت اروپایی حاضر به پناه دادن به آن‌ها نیست و مصداق از «اینجا رانده و از آن جا مانده» شده‌اند. این سرنوشت برای اپوزیسیونی که به ملت و وطن خود پشت کرده‌اند و دل خوش به پشتیبانی دشمنان ملت ایرانند، باید عبرت‌آموز باشد.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha