رئیسی با روحیه جهادی ثابت کرد خادم پرتلاشی است/ مردم قدرشناس اوست

تهران- ایرنا- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور بدون تکبر، منت و منیت و با روحیه جهادی و خستگی‌ناپذیری ثابت کرد خادم پرتلاشی است؛  مردم قدرشناس او هستند.  

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور گفت: حادثه نگران‌کننده و تلخی که اتفاق افتاده موجب نگرانی همه جامعه از رهبر معظم انقلاب تا همه اقشار و گروه‌های سیاسی با نگاهها و گرایشات گوناگون شد که نشان از محبوبیت رئیس‌جمهور دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی با روحیه جهادی، منش مردمی، تواضع و خستگی‌ناپذیری در این مدت اثبات کرد خادم پرتلاشی است. بدون تکبر، منت و منیت کار کرد. مردم قدرشناس هستند به محض وقوع این حادثه نگران هستند.

نگرانی همه گروههای سیاسی نشان‌دهند محبوبیت رئیسی است

حجت الاسلام ذوالنور افزود: همه گروه‌ها و گرایشات سیاسی نگران هستند که نشان‌دهنده محبوبیت رئیس جمهوری و انسجام، اتحاد و همدلی مردم است.

وی ادامه داد: مردم به صورت خودجوش، مراسم دعا و توسل برگزار کردند که ان‌شاالله رئیس جمهور خدوم، محترم و مغتنم به سلامت به آغوش ملت برگردد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نگرانی جامعه نشان‌دهنده انسجام و وحدت و همدلی مردم است، گفت: از خداوند می‌خواهیم به خاطر اخلاص مردم در شب ولادت امام رضا (ع) این خادم امام هشتم(ع) را به سلامت به آغوش ملت برگرداند.

بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد هستند.

نیروهای امدادی از همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شده و مشغول تفحص هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha