رئیسی با جان و دل برای مردم کار کرد/ سلامتی‌اش هدیه بزرگی برای ملت است

تهران- ایرنا- فعال اصلاح‌طلب سلامتی رئیس‌جمهور را هدیه بزرگی برای مردم ایران دانست و گفت: با وجود برخی تفاوت نگاه‌ها، معتقدم شخص آیت الله رئیسی با تمام برای مردم کار کرده است.

اسماعیل دوستی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه محبوبیت رییس‌جمهور موجب شده مردم برای سلامتی اش دست به دعا شوند، گفت: آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید اولاد پیامبر، متدین و با عزت نفس است و دوست دارد ایران آباد و موفق باشد و در این مسیر تلاش وافری هم دارد.

فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه همه ما برای سلامتی رئیس‌جمهور دست به دعا هستیم، گفت: با خانواده مسجد رفتم و دعا کردم، از خداوند می‌خواهیم به برکت امام رضا(ع) ایشان سلامت برگردد.

وی افزود: مردم در اماکن مذهبی از ته قلب برای سلامتی رییس جمهور دعا کردند، امیدواریم خداوند دعای مردم را مستجاب کند و ایشان به سلامت برگردد که هدیه بزرگی برای مردم ایران است.

دوستی تصریح کرد: ما خاطراتی از محبوبیت شهید رجایی در بین مردم را به یاد داریم که ناشی از روحیه و رویکرد مردمی او بود. عملکرد آیت الله رئیسی هم در مواجهه با مردم شبیه شهید رجایی است. با وجود برخی تفاوت نگاه‌ها، معتقدم شخص آیت الله رئیسی با تمام برای مردم کار کرده است.

این فعال اصلاح‌طلب در پایان تأکید کرد: فضای همدلی و وحدت خوبی بین مردم وجود دارد حتی مخالفان و منتقدان برای سلامتی و بازگشت آیت‌الله رئیسی دعا می کنند.

بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد هستند.

نیروهای امدادی از همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شده و مشغول تفحص هستند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha