۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲:۲۱
کد خبرنگار: 1327
کد خبر: 85482780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

متکی: رئیسی از سپیده‌دم پذیرش دولت خود را وقف خدمت به مردم کرد

تهران- ایرنا- منتخب مجلس دوازدهم گفت: در جای جای میهن اسلامی مراسم دعا و نیایش برای سلامتی مسافران انقلاب برپا شده است و ما هم در قم و در جوار حرم حضرت معصومه (س) از خداوند بزرگ سلامت آقای رئیسی و سرنشینان بالگرد را خواستاریم.

«منوچهر متکی» بامداد دوشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در واکنش به سانحه هوایی برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش، گفت: این سانحه جامعه را نگران کرد و در جای جای میهن اسلامی مراسم دعا و نیایش برای سلامتی مسافران انقلاب برپا شده است و ما هم در قم و در جوار حرم حضرت معصومه (س) از خداوند بزرگ سلامت آقای رئیسی و سرنشینان بالگرد را خواستاریم.

منتخب مجلس دوازدهم با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب درباره رئیس جمهور گفت: سختکوشی، پرتلاشی، خود را وقف ملت کردن و از سپیده‌دم پذیرش مسئولیت تاکنون، خستگی ناپذیر و سر از پا نشناختن در تلاش و خدمت بودن از ویژگی‌های رئیس جمهور است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند و به پاس همه خدمات ارزشمند در این شب عزیز سلامتی وی و همرانشان را از خداوند مسالت کردیم.

بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد هستند.

نیروهای امدادی از همان ساعات اولیه در منطقه حاضر شده و مشغول تفحص هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha