۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۷:۳۱
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85145680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد بیش از پنج برابری سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: پنج هزار و ۳۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری طی سه ماهه امسال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از پنج برابر رشد دارد.

رضا صفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این خبر افزود: سال گذشته در همین بازه زمانی ۹۴۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب شده بود.

به گفته وی، طی سه ماهه سال جاری ۶۴ سرمایه گذار در شهرک های مختلف صنعتی قزوین جذب و با عقد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی استان برای ساخت واحدهای تولیدی خود زمین دریافت کردند.

این مسوول به میزان اراضی واگذار شده به سرمایه گذاران جدید اشاره کرد و تصریح کرد: ۶۰ هکتار زمین دارای زیرساخت در شهرک های صنعتی استان قزوین طی مدت یاد شده به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شد که این میزان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با رشد قابل توجهی روبرو بوده است.

رشد ۲ برابری واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲ برابر رشد داشته است، افزود: در سه ماه نخست سال گذشته ۲۸ هکتار زمین به سرمایه گذاران استان از سوی این شرکت واگذار شده بود.

وی اظهار کرد: با اجرا و بهره برداری از طرح های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران نیز برای ۲ هزار و ۶۱۳ متقاضی کار به صورت مستقیم اشتغالزایی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: بیشترین میزان سرمایه گذاری ها نیز مربوط به شهرک های صنعتی لیا، کاسپین، آبیک، حکیمیه و خرمدشت بوده است.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

هزار واحد تولیدی بهره بردار در شهرک های صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری هستند و همچنین همین تعداد طرح صنعتی نیز در این شهرک ها و نواحی در دست احداث قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha