۱۰۰ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین آماده واگذاری است

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: ۱۰۰ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با برخورداری از زیرساخت‌های لازم آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران شد.

رضا صفاری روز شنبه در گفت و گو با اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه ریزی شده در سال جاری ۱۱۰ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین یادآور شد: سال گذشته ۱۴۲ هکتار از زمین های شهرک ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شد.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان اراضی واگذار شده به ترتیب به شهرک های صنعتی خرمدشت در شهرستان تاکستان و کوهین در شهرستان قزوین اختصاص داشت، اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری قراردادهای منعقد شده بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین گفت: سال گذشته و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی، توسعه تولیدات ایرانی و اشتغال پایدار جوانان، این شرکت موفق به جذب ۱۹۰ متقاضی سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شد.

این مسوول ادامه داد: با راه اندازی این طرح های صنعتی زمینه امید به اشتغال و اشتغال پایدار چهار هزار و ۷۶۲ نفر فراهم خواهد شد.

صفاری افزود: تاکنون ۲ هزار سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین جذب شده که از این تعداد نیمی از سرمایه گذاران طرح های تولیدی خود را به بهره برداری رسانده اند و زمینه ساز اشتغال ۳۰ هزار نفر شده اند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha