معاون استاندار مازندران:‌ دولت سیزدهم قفل‌های پیشرفت کشور را گشود

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، ‌ امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به موفقیت های خوب و قابل لمس دولت سیزدهم در عرصه های مختلف گفت که رویکرد حل المسائلی مسوولان قفل های اساسی پیش روی کشور را گشوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ روح الله سلگی روز شنبه در جمع فعالان جبهه انقلاب مازندران رمز اساسی پیشرفت در کشور را خوداتکایی و دوری از خود تحقیری دانست و افزود:‌ دولت سیزدهم دیپلماسی التماسی دولت قبل را به دیپلماسی پیشرو وجهادی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به آزادی دیپلمات ایرانی از زندان های آلمان و بلژیک گفت: رهایی دیپلمات کشورمان از اسارت دولت بلژیک نتیجه ثمربخشی و پیروزی سیاست خارجی دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: آزادی دیپلمات ایرانی پس از پنج سال اسارت مایه سرافرازی کشورمان و ذلت و خفت کشورهای اروپایی است.

وی با اشاره به موفقیت های سیاسی دولت سیزدهم گفت: شکستن دیوار تحریم های ظالمانه استکبار با تکیه بر اقتصاد مقاومتی، ورود به سازمان های بین المللی حوزه اقتصادی، پیشتازی در دلارزدایی از عرصه مبادلات تجاری، فروش نفت و برگرداندن درآمد حاصل از آن بدون پیوستن به fatf، صادرات خدمات دانش پایه به کشورهای هدف و نیز موفقیت های بی بدیل علمی در سطح جهان از توفیقات موثر دولت سیزدهم به شمار می رود.

سلگی تصریح کرد: تقویت امید و همبستگی ملی ضامن پیشرفت و بالندگی کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به غالب شدن گفتمان کرامت و عدالت در کشور یادآور شد: مدیران دستگاههای اجرایی دائما درجریان پیگیری اهداف و برنامه های دولت مردمی سیزدهم در حال رصد و ارزیابی هستند.

وی گفت: عدول مدیران از سیاست های دولت سیزدهم تخلف است و با خاطیان برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha