معاون استاندار مازندران: دولت سیزدهم با ورود به بریکس اقتصاد کشور را جهانی کرد

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در عرصه تعاملات دیپلماتیک اظهار داشت: دولت سیزدهم با توسعه همکاری‌های اقتصادی و ورود به بریکس اقتصاد کشور را جهانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز شنبه بمناسبت فرارسیده هفته دولت در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در ساری افزود:‌ دولت سیزدهم با عضویت در بریکس، دروازه اقتصاد کشور را بسوی جهان گشود و در این عرصه تاریخ ساز شد.
وی افزود: حضور کشورمان در جمع قدرت های نوظهور اقتصادی و سازمان همکاری‌های بین المللی مانند شانگ‌های و بریکس به معنای عبور کشور از تلاطم سخت عرصه اقتصاد است.
این مقام مسوول با اشاره شتاب گرفتن همکاری‌های اقتصادی کشورمان در چارچوب اتحادیه اوراسیا، خاطرنشان کرد: با تحولات مثبتی که در چارچوب تعاملات همسایگی ایجاد شد، دیوار تحریم های ظالمانه استکبار علیه کشورمان شکسته شد.

معاون استاندار مازندران: دولت سیزدهم با ورود به بریکس اقتصاد کشور را جهانی کرد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، دولت سیزدهم را دولت عملیاتی و میدانی توصیف کرد و گفت که دولت در عرصه خدمت رسانی به مردم هیچ محدودیتی ندارد.
سلگی با گرامیداشت هفته دولت و نام و یاد شهبدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت نماد همبستگی دولت و ملت و سنبل تجلیل از کارگزاران اجرایی است.
وی با اشاره به اهمیت اتحاد و انسجام ملی در مسیر پیشرفت کشور، اظهار کرد: دستیابی به قله های بالندگی و اقتدار ملی در گرو تقویت مشارکت فعال مردم در عرصه حکمرانی است.
رئیس ستاد انتخابات مازندران اشاره به انتخابات امسال یادآور شد: بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای نیارمند تقویت حس مسئولیت پذیری و اعتماد سازی است.
سلگی گفت: دولت در انتخابات به غیر از برگزاری سالم و پرشور با حضور حداکثری مردم، هیچ نقش دیگری ندارد و بی‌طرفانه روند اجرایی انتخابات را برعهده دارد.
وی افزود: دولت سیزدهم بر برخورد قاطع با عوامل مخل انتخابات و سوگیری های انتخاباتی مدیران اجرایی تاکید دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha